MSI P4 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 hei alle sammen. eg vurderer å kjøpe ny cd spiller. den skal bare brukast til PA systemer, så lydkvaliteten trenge ikkje være veldikt bra, men hørbar. har da sett på eit par spelarar. og lurer på om det er nokon her som har eit par kommentarer til dei. serlig når det gjelder byggekvaliteten (muligt at den blir flytta ein del, og da er det fint at den tåler ein liten smell...).. har ikkje så mykje penger å bruke på dette. så håper å fina ein til ikkje så mykje over 2200kr. dei eg har sett på er: CAMBRIDGE Azur 340C CD-spiller CAMBRIDGE Azur 540C CD-spiller CAMBRIDGE D300SE CD-spiller CAMBRIDGE D500SE CD-spiller DENON DCD-485 CD-spiller NAD C521BEE CD-spiller (alle desse spelaranne finner du på: http://www.hifiklubben.com/no/produkter/st.../CDspillere.htm ) håper at det er mange som har lyst å si sin meinig om desse spelaranne (eller andre i same pris lei) Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) CAMBRIDGE Azur 640C har gjort det meget bra i diverse tester. Den har en enormt god lydkvalitet i forhold til prisen,så 540C er nok ikke mye dårligere. Byggekvaliteten på de er også solid og god. Jeg har selv en Cambridge Azur 540D dvd-spiller. Den har jeg hatt i over et år og er storfornøyd. Endret 19. november 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå