sixx Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Jeg har kjøpt meg en Samsung 200 gb harddisk i dag...IDE... Men pcen finner ikke den nye harddisken(jeg finner den innpå system/enhetsbehandling(og BIOS), så den må være rett satt inn) Men den "eksisterer" ikke. Jeg har en annen maxtor 60 gb også, men den virker helt ok. Hvorfor kommer ikke harddisken fram og blir "aktiv"? Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Har du formatert den:? Min Datamaskin (høyre klikke) -> Egenskaper -> Maskinvare -> Enhetsbehandling fin i disken og trykk på høyreklikk også formater... Tror det var sånn Edit: Eller så var det at du skal trykke på aktiver... Endret 19. november 2005 av tommy_89 Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Harddisken må først partisjoneres, og så formaters. Det enkeleste måten er å skrive diskmgmt.msc i Run (Start->Run), så kommer du til Windows Disk Management, der du kan partisjonere disken. Endret 19. november 2005 av ^kissa^ Lenke til kommentar
sixx Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Harddisken må først partisjoneres, og så formaters. Det enkeleste måten er å skrive diskmgmt.msc i Run (Start->Run), så kommer du til Windows Disk Management, der du kan partisjonere disken. 5177649[/snapback] Vet ikke hvem du er, elelr hvor du bor...Men tusen takk for hjelpa Nå går alt som smurt her Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Putt denne på Sticky hjalp meg også.. satt og lurte på hvordan jeg skulle få det til og så klikker jeg meg inn her og finner ut av det med en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå