T2 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Det virker som om alle standard strømkabler er på ca 2m. For min del er det som regel altfor langt og skaper et rot med ledninger. Har heller ikke så lyst til å mekke egne kabler. Noen som vet om det finnes kortere strømkabler å få kjøpt? Lenke til kommentar
Juke Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Jeg antar du mener strømledningen som går fra veggen og bort til strømforsyningen på PCen? Jeg vet ikke om noen butikker som selger det som vanlig hyllevare akkurat, men jeg vil anta du kan bestille slike ledninger hos elbutikker á la El-kjeden elller kanskje Expert. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Du kan alltids kjøpe et støpsel på Clas Ohlson, Biltema, lampebutikker eller ta et fra en lampe som ikke brukes, og korte inn ledningen selv. Da får du akkurat den lengden du skal ha. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Ikke noe problem å få denne i 90cm. Lenke til kommentar
T2 Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Ikke noe problem å få denne i 90cm. 5180154[/snapback] Hvor? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Prøvd biltema,clas og de sjappene der? Har en haug med 90cm-kabler her, men kan ikke huske hvor de kommer fra. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Forslag: Hva med å kjøpe en billig vannkoker eller liknende på Elkjøp? Jeg kjøpte en billig vannkoker der engang, og da fulgte det med en slik ledning på ca 60cm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå