unknown01 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 hey.. Noen som husker hva den tegneserien som gikk på nrk2 het ? Jeg syntes og huske at det er noe med robin , eller radiohead... Er en stund siden det gikk på tv da.. la oss si rundt 1998 eller no ? Mener den gikk på nrk 2 , og tror det døbba til nynorsk... husker lite. har googlet. Takk uansett. Mvh Henrik Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Var NRK2 oppretta i 1998? Kva handla den om? Antar du meiner teiknefilm, ikkje serie. Endret 19. november 2005 av zeph Lenke til kommentar
jostein_ Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 åh, jeg husker den. men ikke navnet :/ var litt kul den Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hvis det er to trøtte typer dere mener så var den rett og slett dritt (my opinion) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Det har gått temmelig mange tegnefilm-serier på NRK2. Handling? Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Når vi snakker 7 år tilbake i tid så må du ta deg i sammen og gi en bedre beskrivelse og gidde å bruke tid på posten din, hvis du skal forvente noe respons tilbake! Animert? Tegnet, hvis tegnet hva salgs "strek" er det? Disney-kvalitet eller mer Barne-TV? Robin//Radiohead --> Tittel eller bare noe i serien generellt? Kommer ikke på noe fra nrk2 som passer beskrivelsen din...ikke gjorde google heller OFF-TOPIC! Så sant du har tatt nicket ditt fra utrykket "pifmuff" er det kun med 1 f først. Endret 21. november 2005 av dub Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Jeg trur du snakker om den tegneserien som ble brukt som basis for en musikkvideo fra Radiohead...? Låta er Paranoid Android fra Ok Computer albumet. Du kan se videoen på denne siden, helt nederst. Så får du sett om vi snakker om samme tegneserie. Ang. selve tegneserien, er ikke den svenske?? Hm, jeg husker ikke, men navnet Robin dukker opp i mitt hodet også. Oppdatering: Radiohead videos - Paranoid Android Der! Nå skal du vel ha all info du trenger, dvs. hvis vi tenker på samme tegneserie... Jeg har sett et par episoder av Robin sjøl; småarti, men ikke helt min stil. Kul video likevel. Endret 21. november 2005 av olefiver Lenke til kommentar
unknown01 Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Dub ... slapp av litt du da.... olefiver klarte det han , men er jo ikke like lett for alle og klare det... så ikke ta dette til deg... takk olefiver... stemmer det , husket at det var en mix mellom radiohead og robin... er den serien jeg mener som jeg fikk link av deg til.. menneh.. står vel ikke konkret hva den heter noen vei.. skulle så gjerne lastet den ned.. eventuelt kjøpt den.. så si ifra vis noen har en ide. Og vis ikke , så trenger man ikke bruke energi på og kjefte på meg. Man kan jo bare ikke skrive noe da ? eller ? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Når vi snakker 7 år tilbake i tid så må du ta deg i sammen og gi en bedre beskrivelse og gidde å bruke tid på posten din, hvis du skal forvente noe respons tilbake!Animert? Tegnet, hvis tegnet hva salgs "strek" er det? Disney-kvalitet eller mer Barne-TV? Robin//Radiohead --> Tittel eller bare noe i serien generellt? Kommer ikke på noe fra nrk2 som passer beskrivelsen din...ikke gjorde google heller OFF-TOPIC! Så sant du har tatt nicket ditt fra utrykket "pifmuff" er det kun med 1 f først. 5184049[/snapback] Du har selvfølgelig et poeng, men det går vel an å ta det litt vel roligere? Ikke akkurat sånn at noen har sagt at dama di er schtøgg eller noe sånn da. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Hehe, så dama hans er ikke schtøgg? Bare tuller, eller janglær som d heter hær ne're i Østfold. @piffmuff: Jeg mener å huske at den kun ble kallt "Robin" da den gikk på NRK. Tviler egentlig sterkt på om du klarer å finne Robin hverken på noe nedlastningsnettverk eller på DVD/VHS. Jeg ville satsa på å finne noen (store) forum som diskuterte tegneserier/tegnefilm, eller Magnus Carlsson spesiellt, eller kanskje Radiohead. Kanskje noen der kunne hjelpe deg. BTW: HW.no har jo et tegneserieforum da. EDIT: Der kom Vandalen med en imdb link. Takk, den glømte jeg i første posten min. Endret 29. november 2005 av olefiver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå