ahumoe Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Hei. Jeg lurer på hvilken LCD-skjerm i dag som er best i prisklassen 2-3 tusen. Og jeg har ikke behov for 19 tommers skjerm, så hvis ytelsen øker/kvaliteten blir bedre (noen den sannsynligvis gjør med samme pris) ved å velge 17", så tar jeg det. Har tenkt på denne: Samsung Syncmaster 730BF Har hørt mye bra om den. Men når jeg leste denne testen ble jeg litt usikker. Så hva er egentlig det beste valge i denne prisklassen? Jeg skal bruke den mye til kontorarbeid, men også en del spilling. Og er det ikke best å ha DVI-inngang? Tittet også litt i prisguiden, men fant ikke noe særlig. Endret 24. november 2005 av ahumoe Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Hei! Ja når jeg leste den artikkelen til pc world ble jeg også usikker, bestilte den skjermen igår.. Men vi får se når den kommer.. Om det er noen som har den så kan de godt skrive litt om erfaringer her.. Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Jeg sitter her med Eizo FlexScan L550K og er stor fornøyd. Absolutt ingenting gale og når jeg ikke spiller så setter jeg på lyssensoren slik at den stiller inn til en behagelig lysstyrke å jobbe med. Visst du liker å gå på LAN så er den helt ultimat. Glir rett ned i envanlig handlepose. Edit: Leif var på besøk Endret 20. november 2005 av Morfiril Lenke til kommentar
ahumoe Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Noen flere svar/meninger? Endret 24. november 2005 av ahumoe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå