Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Startsperre.. Renault Laguna 2.0 RT

pusur6

Anbefalte innlegg

Heisann

jeg lurte på noen av dere her har anelse på hvordan man kan slå av\fjerne startsperre på en Renault laguna 2.0 RT selv

grunnen til at jeg spørr er at vi har en slik bil og pga fuktighet så blir d kødd når man skal åpne dørene m *fjernkontrolen*, og hvist det åpnes med nøkkel så vil den ikke starte :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det tviler jeg på at du får til - startsperren er jo laget slik at det skal være "umulig". Er det den automatiske låsemekanismen som er frossen? Hva med å sette seg i bilen, låse dørene og trykke på knappen på fjernkontrollen mens du hjelper låsen over i åpen stilling?

5177759[/snapback]

Jeg kjenner en som har fjernet startsperre på en anna type bil..

ingenting er frossent det er bære fuktighete såm kommer på ett sånt ''Hovedkort''

der signalen fra nøkkel motaes.. så det er ingen vits og prøve på og hjelpr låsen opp førdi det Hk må måta signal fra nøkkelen får at startsperre skal slå seg av..

Lenke til kommentar

5177774[/snapback]

Hva med og fikse problemet skikkelig?

De fabrikkmonterte startsperrene er ikke enkle, svjv får ikke engang biltyver til dette så det er ikke bare og ta ut en del eller ledning.

Lenke til kommentar

5177774[/snapback]

Hva med og fikse problemet skikkelig?

De fabrikkmonterte startsperrene er ikke enkle, svjv får ikke engang biltyver til dette så det er ikke bare og ta ut en del eller ledning.

5178453[/snapback]

men det er ikke så lett når noen idioter på verste sier at dem har fiksett det.. men så har dem ikke det..

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...