pusur6 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Heisann jeg lurte på noen av dere her har anelse på hvordan man kan slå av\fjerne startsperre på en Renault laguna 2.0 RT selv grunnen til at jeg spørr er at vi har en slik bil og pga fuktighet så blir d kødd når man skal åpne dørene m *fjernkontrolen*, og hvist det åpnes med nøkkel så vil den ikke starte Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Det tviler jeg på at du får til - startsperren er jo laget slik at det skal være "umulig". Er det den automatiske låsemekanismen som er frossen? Hva med å sette seg i bilen, låse dørene og trykke på knappen på fjernkontrollen mens du hjelper låsen over i åpen stilling? Lenke til kommentar
pusur6 Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Det tviler jeg på at du får til - startsperren er jo laget slik at det skal være "umulig". Er det den automatiske låsemekanismen som er frossen? Hva med å sette seg i bilen, låse dørene og trykke på knappen på fjernkontrollen mens du hjelper låsen over i åpen stilling? 5177759[/snapback] Jeg kjenner en som har fjernet startsperre på en anna type bil.. ingenting er frossent det er bære fuktighete såm kommer på ett sånt ''Hovedkort'' der signalen fra nøkkel motaes.. så det er ingen vits og prøve på og hjelpr låsen opp førdi det Hk må måta signal fra nøkkelen får at startsperre skal slå seg av.. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Jeg kjenner en som har fjernet startsperre på en anna type bil.. 5177774[/snapback] Hva med og fikse problemet skikkelig? De fabrikkmonterte startsperrene er ikke enkle, svjv får ikke engang biltyver til dette så det er ikke bare og ta ut en del eller ledning. Lenke til kommentar
pusur6 Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Jeg kjenner en som har fjernet startsperre på en anna type bil.. 5177774[/snapback] Hva med og fikse problemet skikkelig? De fabrikkmonterte startsperrene er ikke enkle, svjv får ikke engang biltyver til dette så det er ikke bare og ta ut en del eller ledning. 5178453[/snapback] men det er ikke så lett når noen idioter på verste sier at dem har fiksett det.. men så har dem ikke det.. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Sliter med akkurat det samme nå!! Hater den bilen nå...sto 45 min etter jeg hadde vært på babysvømming for å få fjernkontrollen til å fungere! Lenke til kommentar
Javad Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Er det ingen som kan dette her lissom!? Allle bare babler... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå