KickF Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Her eit problem. DUH! SItter her med 2mbit breidband fra Enivest ( Lokal ISP ). ADSL modemet er ein Zyxel Prestige 650R-T3 som eg & koompis av meg skal koble til ein Trådlaus ruter m/4 port switch & trådlaust nettverk. Modemet har standar ip 192.168.1.1 mens eg har endar WiFi ruteren sin Ip til 192.168.1.2 ( har prøvd 192.168.2.1 & 2 ) Modemet har DHCP aktivert mens Topcomen har deaktivert DHCP. Det er kobla ADSL modem -> wanport Topcom -> Pc via kabel Logge in på Topcom wifi ruteren går fint ... etter oppsett av div. forsøker eg å logge på modemet men her feiler det. Har ikkje peiling kva som er gjordt feil. Har forsøkt WAN instillinger ... prøvd å sette opp gateway med ADSL modemets ip etc. +++ å ikkje F. Har prøvd Obtain Ip, Spesify IP, prøvd PPPoE sjølv om dette ikkje ser ut til å være valgt i adsl modemet. Der er det valgt noko ENET ?? Har sett opp både Linksys & Dlink wifi rutere hos andre kompiser uten problem, sjønner ikkje kva som er gjordt gale her. Nokon som har peiling ?? HJELP ! Lenke til kommentar
indigestion Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Prøvd å setje ADSL modemet i bridge modus? Kan ikkje ha to rutarar etter kvarandre. Då blir det krøl. Lenke til kommentar
KickF Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Vel ... har ikkje funne noko Bridge funksjon i Zyxel Prestige 650 modem/ruteren min ( topcomen da ? ) .... det er da ein DHCP server funksjon men det er no berre for å dele ut ip å denne funsjonen har eg deaktivert i Topcomen å sett til DHCP client & ikkje server. Det er da ein del funsjoner rundt dette med DHCP som relay DHCP etc. Men som sagt har sett opp ein Linksys & Dlink ruter hos andre som har samme Zyxel modem & ISP levrandør utan noko problem ... men denne topcom fa*n får eg ikkje til å fungere. Kammarvare fra ELkjøp .... trur eg sender kompisen tilbake på elkjøp med varen ... har da ikkje gått 14 dager eller 30 dager enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå