Klekkus Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 til alle som lurte så ente jeg opp med å kjøpe UV-lys, tusjpenn og strømper alt dette finner du her 5187403[/snapback] Irriterer meg over at de ikke har 92mm UV-vifter. noen som vet om en plass de har? 5187496[/snapback] Ikke vet jeg, men du kan jo bare male på viftene da! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 til alle som lurte så ente jeg opp med å kjøpe UV-lys, tusjpenn og strømper alt dette finner du her 5187403[/snapback] Irriterer meg over at de ikke har 92mm UV-vifter. noen som vet om en plass de har? 5187496[/snapback] Ikke i innlandet som jeg fant, men søkte litt på google og fant Denne siden, helt nederst er det blå grønn og oransje Se litt på Dette søket jeg tok! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 til alle som lurte så ente jeg opp med å kjøpe UV-lys, tusjpenn og strømper alt dette finner du her 5187403[/snapback] Irriterer meg over at de ikke har 92mm UV-vifter. noen som vet om en plass de har? 5187496[/snapback] Ikke i innlandet som jeg fant, men søkte litt på google og fant Denne siden, helt nederst er det blå grønn og oransje Se litt på Dette søket jeg tok! 5207767[/snapback] Komplett har jo :!: Men dyr frakt. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Komplett har jo :!: Men dyr frakt. 5207779[/snapback] Haha, så jeg ikke etter det da Trodde du hadde sett etter der, og jeg gjør det alltid på den vanskeligste måten .. EDIT: Ehh, er dette UV? (står UV LEDs men..:S) Link FOr hvis det er det blir det jo ikke frakt Endret 25. november 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Det kabinettet der var det første kabinettet jeg kjøpte. Solgte det etter nesten 2 måneder! Om du absolutt er glad i plast, så kjøp heller denne: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=BZCA868SI&mcat=c379 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå