athlon 3000+ Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Hei!! Jeg vet ikke om jeg poster dette rett men tok det der det lød mest logisk! Jeg merket når jeg skulle sette i det trådløse nettverkskortet så låste pc'en seg etter vindows var ferdig bootet. Det samme skjer når jeg kobler lydkort o.s.v i pci slottene. Kan det skyldes liten strømforsyning?? Eller er det skader på HW? Jeg har dette oppsette: En eller annen strømforsyning 250w MSI KT880Delta Socket A Ati Radeon 9800SE flashet til 9800Pro Amd Athlon xp 3000+ Wester Digital 160Gb Maxtor 40Gb En cd brenner 1GB Geil 3200 Dual Channel.. Dette problemet er ganske leit for meg for der jeg bor er det ferdig oppsatt trådløst nettverk... Hadde samme problem når jeg hadde MSI kt4av. Takker på forhånd svar! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Det er jo en liten PSU. Så du burde nok forsøke med en større. Lenke til kommentar
athlon 3000+ Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Oki takker for svar!! Da var teorien min Rett!! Hmm Ny strømm forsyning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå