Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Jensen Air:link WBR 6911 - Haster !

Anbefalte innlegg

Heisann, har en splitter ny Jensen Air:link WBR 6911, dette er en billig ruter, er omtrent like stor som en brus boks.

Jeg har 2rom bortenfor ruteren, men ruteren vil ikke sende til meg, tom. fra 50cm vil den ikke sende. Jeg har alt bytta ut en Topcom og enda en Jensen.

Dette er en pakke fra Telenor.

Jeg får ipen automatisk fra ruteren, har en oval formet SMC usb adapter, drivere til USB greia, men ikke til Jensen.

Kan noen gi meg noe info eller forslag til hvordan få den til og funke ? Den blinker på WLAN på ruteren.

Noen som vet hva jeg skal skrive i "kjør" for å få fram ruteren ?

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, fikk med CD-en, men hjalp veldig lite, for å si det sant så hjalp den ikke noe.

Altså, jeg tar en vanlig nettverkskabel til rutern`s WAN port, inn til modemet, som er riktig, og jeg har driveren for USB Adaptret, men ingen driver for ruter.

Jeg finner heller ikke ruteren når jeg har koblet til vist over. Blinker din Wlan grønt konstant på Jensen Ruterern din ?

Lenke til kommentar

Store framskritt som sagt.

Jeg legger ved et screen Shot av kontakt. Det ser ut som jeg har fått kontakt med ruter, men når jeg trykker på "koble til" så skjer det jo ingenting, vanligvis skulle det komme opp en liten boble si at jeg har høyt kontakt nivå imat jeg sitter såpass nærme ruter nå..

Noen som kan veilede meg videre ?

post-45176-1132421996_thumb.jpg

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar
Jeg tror neppe dette har noe med IQ å gjøre.
:D

Nei men det er nyttig å ha manualen som støtte underveis.

Det du må passe på er at "oppsettet" er likt i sender(ruter) og mottaker(nvkort).

dette for at de skal komunisere.

Endret av Targa_PC
Lenke til kommentar

Ja, det er jo selvsagt det, men er jo egentlig ett svingende fett når Jensen ikke legger med en lesbar manual som er bare møk.

Tusen takk Jensen.

Kan jo bare gjette hvem som fikkdet til !

!

TUsen takk Jensen

Takk til alle sammen her, tok bare og resatte hele driten, takk admin :)

Flytter datamaskin min på rommet jeg nå :) Takker

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...