KristianS Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Har bestilt komponenter til ny PC... og kan fortsatt angre (komplett.no) Har eg valgt rett komponenter/ vil dette funke bra? Bruk: Videoredigering, Bilderedigering, AutoCad 2000. Skal med tida kjøpe Pinnacle DC10plus for videoredigering. -AMD Athlon XP2000+ 1.66 GHz 266 MHz bus Socket A (Palomino) prosessor (1) -Western Digital Caviar 80GB IDE 7200RPM Special Edition 8MB cache WD800JB -Asus A7V333 RAID Hovedkort Socket A DDR VIAKT333, ATA/133, ATX, USB2.0, IEEE1394 -DDR-DIMM PC2700 512MB DDR CL2.5 Minne 184-P (for DDR-PC333MHz) -Hercules 3D Prophet 7500 64MB DDR 2xVGA AGP, ATI Radeon 7500, TV-Out, Retail -Mist CPU kjøler "silent twin" Er litt spent på ram-en, er denne rett til dette hovedkortet. Der var ram-brikker som kosta nesten det doble, men kan det vere nødvendig? Tenkte eg skulle høyre med dere som kan dette gamet her. :smile: Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 ser bra ut det der, men skal du bruke litt avansert 3d eller 2d er kanskje det skjermkortet litt svakt. er det hobby pc dette skal være? eller veldig pro? ramen funker helt fint på det hovedkortet Lenke til kommentar
KristianS Skrevet 29. august 2002 Forfatter Del Skrevet 29. august 2002 Takk for kjapp tilbakemelding. PC-en blir kun til amatørbruk. Redigering av digitalbilder, brenning av vcd (slideshow), og etter kvart videoredigering. Tenkte det ville vere fint med en egen skjerm som viste "resultatet" av det ein klipte saman. Vurderte All in wonder kortet og, men kom til at pinnacle var et bedre alternativ til capturing av video, og då kunne støtte for to skjermar vere ok. Rett på meg om eg tar feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå