Gå til innhold

Dimmu Borgir - Stormblåst 05 re-recorded

Mala

Anbefalte innlegg

Liker du DCA, så er sjangsen for at du liker denne god ;)

5184598[/snapback]

Jeg vil si at de to skivene er ganske forskjellige. Jeg, for min del, synes at DCA ver greit, men absolutt ikke dette albumet.

5190865[/snapback]

Ja platene er vidt forskjellige, men lyden som mange her inne påpeker, bærer preg av DCA produksjonen visst du skjønner?

Eg sier meg enig med stakan; Selv om låtene er 10 år gamle, funker de fortsatt den dag idag, den banale teksten til tross :thumbup:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja platene er vidt forskjellige, men lyden som mange her inne påpeker, bærer preg av DCA produksjonen visst du skjønner?

Har ikke hørt noen av Stormblåst-platene men må kommentere at selv om produksjon kan ha mye å si så er det låtene det til slutt kommer ann på.

Lenke til kommentar

Må få gjøre munn mot munn metode på denne tråden.

Aldri har jeg vært borti en med tragisk remake. Er det bare jeg som synes vokalen høres ut som en blanding av en støvsuger og et keyboard? Det er jo så tydelig at de har fiksa på vokalen, at det blir jo bare teit. Popmetal kalles dette.

Dimmu Borgir taper seg hver gang de åpner kjeften.

Lenke til kommentar

henrikmain: Fantastisk informativ post av deg. HENRIKMAIN FOR PRESIDENT!

En ny innspilling av Stormblåst var egentlig på sin plass, lyden var skikkelig kjip på den plata, og alt i alt så syns jeg det låter ålreit på nyinspillingen.

Thumbs down for ihjelmikset vokal. I Sorgens Kammer - Del II så minner den meg enkelte steder om en smurfestemme med rasping.

Lenke til kommentar

For å svare til fordel for henrikmain, til tross for min uenighet med hans mening, så var det en quote fra Scarface^ som viser total misnøye med denne plata. Og det at han ikkje gidder å formulere en egen mening, viser hans enda større hat for plata :)

Noe slikt du hadde i tankene henrikmain?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Aw, cheezus christ...jeg VET hva "meningen" hans med posten var. Jeg kan bare ikke fordra slike poster, de er så unyttige og lite informative som mulig, og det eneste de er gode for er å dytte opp postcounten til skrotingposteren litt.

Dette forumet er en av de få stedene hvor slik idiotposting ikke er utbredt, heldigvis.

Om man ikke har en egen mening om noe, eller har ingenting å tilføye, så kan man bare...STFU? M'kay? :)

Lenke til kommentar
Skal kjøpe skiva når jeg får lønning. Håper at jeg ikke blir skuffet... Tror ikke at jeg har den gamle skiva. Så kanskje jeg ikke blir så veldig skuffet?

EDIT: Fikk faktisk personelig mail fra silenoz på fredagen, der han ba meg satse hart!  :cool:

5214358[/snapback]

wtf lol? :dontgetit: Kjenner gjengen eller?

Lenke til kommentar
Skal kjøpe skiva når jeg får lønning. Håper at jeg ikke blir skuffet... Tror ikke at jeg har den gamle skiva. Så kanskje jeg ikke blir så veldig skuffet?

EDIT: Fikk faktisk personelig mail fra silenoz på fredagen, der han ba meg satse hart!  :cool:

5214358[/snapback]

wtf lol? :dontgetit: Kjenner gjengen eller?

5214388[/snapback]

Namedropping FTW.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...