HellKicker Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Hei! Skal putte inn litt ny ram i min Insp. 6000 som har stock RAM på 1x512mb. Lurer egentlig mest på hva som er lurest; bør jeg kjøpe 1x1024 ram, eller bør jeg kjøpe 2x512 ram (kjøper kingston 533mhz). Og videre lurer jeg også på om det er fornuftigt av meg å beholde 512-mb brikka jeg har fra før av, og beholde denne sammen med 1024-brikka jeg evt kjøper. - - ELLER om jeg bare bør kjøpe 1x512, og kjøre denne sammen med stock ram. Mange kombinasjoner, alle sier forskjellige ting. Hva er det beste, med tanke på å oppnå Dual Channel (hvis Dual Channel er noe særlig for lappies, da!) HellKicker Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Du tjener ikke mye på dual channel. Jeg hadde kjøpt 1x1024 og kjørt den sammen med 512 brikken du har fra før. Lenke til kommentar
HellKicker Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 takk skal du ha! Går ut ifra at alle er enige, siden ingen andre svarer Denne tråden kan lukkes, dersom mod. ønsker det, da jeg har fått svar på spørsmålet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå