Cera Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Når jeg skal installere directX 9 får jeg opp "Die installierten komponenten können nun verwendet werden", noe som vel tilsvarer at at den installerte komponent kunne ikke bli brukt. Dette skjer nesten umiddelbart etter at jeg har akseptert betingelsene..? I følge dxdiag så har jeg direcx9.0c, men Rome Total War avsluttes fordi jeg ikke har directx 9? Endret 19. november 2005 av Cera Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Feilpostet, flyttet. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Når jeg skal installere directX 9 får jeg opp "Die installierten komponenten können nun verwendet werden", noe som vel tilsvarer at at den installerte komponent kunne ikke bli brukt. Dette skjer nesten umiddelbart etter at jeg har akseptert betingelsene..? I følge dxdiag så har jeg direcx9.0c, men Rome Total War avsluttes fordi jeg ikke har directx 9? 5176361[/snapback] Har du skjermkort som kan kjøre på DX 9 ? Lenke til kommentar
Cera Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Når jeg skal installere directX 9 får jeg opp "Die installierten komponenten können nun verwendet werden", noe som vel tilsvarer at at den installerte komponent kunne ikke bli brukt. Dette skjer nesten umiddelbart etter at jeg har akseptert betingelsene..? I følge dxdiag så har jeg direcx9.0c, men Rome Total War avsluttes fordi jeg ikke har directx 9? 5176361[/snapback] Har du skjermkort som kan kjøre på DX 9 ? 5177630[/snapback] Ja, har Ati Fire GL T2. EDIT: har fått et tips om at det kan skyldes problemer med SP2? Er jeg i feil bane? Hvordan kan dette i tilfelle fikses? Endret 19. november 2005 av Cera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå