jaandres Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Hei Jeg har adsl linje 704 kb/s download og 256 kb/s upload fra Firstmile. Har fungert helt fint frem til noen måneder siden. Har kjørt flere speedtester og gjennomsnittet av resultatene ligger på 110 kb/s download og 20 kb/s upload. Kjører Windows XP sp 2 med windows egen brannmur. Norton Antivirus og Ad-aware. I brannmuren har jeg åpnet for de program og porter som er nødvendig. Har også åpnet portene jeg bruker i ruteren (Prestige 600 serien). Alt dette har jo fungert optimalt før. Ingen endringer på innstillingene ble gjort før linja brått ble treg. Har sendt epost om dette til Firstmail, men det tar tid å få svar. Er det noen som har ideer om hvordan løse dette? Eller om Firstmile bør gjøre en test selv på linje inn til meg? Lenke til kommentar
hjalmar Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 La firstmile ta en sjekk på linja. Farta du beskriver er så lav at du bør klage og få refusjon (hvis det ikke er feil hos deg) Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) klageverdig ja. Hvordan er pingen din til sentralen ? Endret 19. november 2005 av Ulven Lenke til kommentar
jaandres Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Hei igjen Fikk svar fra Firstmile. Det er vist veldig lang strekning til sentralen. Det finnes en sentral nærmere som jeg kan bli koblet opp til, men det var vist ikke helt klart for det enda. Må vente noen uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå