glx-rider Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Har dere fått en masse ordrebekreftelser i det siste?? Jeg får noen nesten hver dag, og på den siste sto det leveringsdato 07.12.. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Har dere fått en masse ordrebekreftelser i det siste?? Jeg får noen nesten hver dag, og på den siste sto det leveringsdato 07.12.. 5176348[/snapback] jeg fikk i går kveld, bekreftet 30.11 Endret 19. november 2005 av kewell79 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Har dere fått en masse ordrebekreftelser i det siste?? Jeg får noen nesten hver dag, og på den siste sto det leveringsdato 07.12.. 5176348[/snapback] Fått akkurat samme dato selv. Blir nok en tung uke å vente Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 hvilke spill har dere bestilt da? jeg synes det ikke er så mange interesante spill ved launch egentlig..... oblivion ble utsatt, og ellers er det mange som fins på pc eller ikke er så interesante for meg. skal nok ikke ha x360 før midten av 06' ca tror jeg. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Har bestilt PGR3 og vurderer condemned... Det er noe dritt at jeg skal måtte vente en uke ekstra, når kameraten min som bestilte fra et annet sted nesten en måned etterpå får den til datoen .. Itillegg så står det "ubekreftet" på 7.12.. forbanna møkka sie.. skal sende mail og spørre om det er noe feil.. er ikke lenge sia jeg fikk en mail om at jeg kunne bestillle flere spill som jeg kunne få med xboxen til lanseringsdatoen.. EDIT: sbosen er vel ikke riktig.. Endret 19. november 2005 av glx-rider Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Du har jo alltids Elkjøp hvor det ryktes bedre pris og nok konsoller til å vare ut over dagen 2. desember. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 ser ut som jeg kanskje blir nødt til det.. vente på svar fra mpx.. hvis ikke de har noen til meg likevel så blir det avbestilling... Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Fikk svar fra mpx i dag... Hei, Etter den mailen, fikk vi kontrabeskjed fra Microsoft. Se link under.. http://pub.tv2.no/nettavisen/spillmagasine...ticle493404.ece Dette førte til at vi fikk kun halvparten av det antallet vi først var lovet! Derfor ligger du utenfor den gruppen som får til releasedatoen.. Dessverre... OM du ønsker å avbestille, så kan du selvfølgelig gjøre det. Ha en fin dag Vennlig hilsen Tom Roar Andersen MPX Kundeservice www.MPX.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå