Arne_F Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Hei! Jula er her om ikke så lenge, og broren min trenger nytt "lesestoff". Han har to eller tre bøker av Andy Riley, og vil gjerne ha flere. Jeg har hørt i de lokale bokforhandlerne og jeg finner ingen bøker av ham. Lurte på om dere visste om noen netsider som selger bøker av ham. Mvh. Rune F Lenke til kommentar
smetho Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Nå sier du ingenting om hvilke bøker han har og hvilke han vil ha, men tok forskjellige søk: Haugenbok Bokkilden Men mest treff får du nok hos Amazon.co.uk Eller må de være på norsk kanskje? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Er litt usikker på hvilke han har, så jeg må undersøke litt videre. Måtte bare vite hvilke steder man kan få tak i bøker av ham. Takk for hjelpen. Rune Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hvis han ikke har "The book of bunny suicides" og "Return of bunny suicides" anbefales disse på de sterkeste. Fåes på Ark og Norli blandt annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå