kim999 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Har nesten bestemt meg for å kjøpe denne pc`en av Komplett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311866&cks=PRL Noen som har komentarer til denne?Erfaringer eller har hørt noe? Gjør oppmerksom på at jeg ikke skal bruke den som spill pc,kun "vanlig bruk".. Lenke til kommentar
tropic Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 q-ten strømforsyning.. offa.. søk litt på forumet og du ser at det er mange som er misfornøyd med q-tec... Lenke til kommentar
kim999 Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Leverer den for ustabilt? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Her ser du hva hw.no's brukere synes om Q-tec. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Med mindre du synes ustabil eller brent hardware er kewlt, så burde du vike fra den pakken... Hva skal maskina primært brukes til egentlig? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Kunne du gi oss litt mere info om hva du skal bruke den til.(Ser du har skrevet litt, men utfyll det.) Synes den pakka var rett å slett stygg! Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Siden det er en "bygg selv" pakke så kan nok en del der byttes ut, og må si meg enig med andre her, det er q-tec kabinettet inkl PSU som er største nedturen med pakken... Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Kabinettet er egentlig helt greit det, og de fleste q-tec psu`er holder faktisk. Men om du er opptatt av støy og kanskje er litt paranoid kan du jo kjøpe f.eks. en rimelig F/S og montere - og så beholder du q-tec`en i reserve. Har faktisk slengt sammen en hel del "bygg-selv-pakker", og alle fungerer fint enda så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
kim999 Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 PC`en vil bli brukt til surfing på nettet for det aller meste....Blir også noe bruk av programmer i Office,men ikke noe med tyngde.Den vil antaglig ikke bli brukt til å spille i det hele tatt.. Så hvis noen har en pc i samme prisklasse,opp til 2500 ca og samme ytelser eller bedre,så får dere sende en mail til meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå