Gå til innhold

Må ha en billig bærbar nå! Fort!

Immanuel

Anbefalte innlegg

Heisann, er en student som er nødt til å ha bærbar pc...jeg vil helst få den under 10000,-

Jeg vil helst ha en Dell maskin eller hewlett packard

Spesifikasjoner:

1000 Mhz,256 MB ram,20 GB,14" eller 15" tft,floppy 3.5,cd eller dvd-rom...

Har du en bærbar brukt pc med disse spesifikasjonene som du vil selge for under 10000,- kroner så send meg en mail på [email protected]

[ Denne Melding var redigert av: Immanuel på 2002-08-29 23:56 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet med bruktmarkedet og Qxl er at folk der tror datautstyr holder seg godt i pris. De vil helst ikke tape noe på å ha datautstyr i et par år ...

Noe som igjen fører til ganske så latterlige priser på mye ...

Hvorfor ikke sende et bud på det som er på bruktmarkedet da ? Si at du er villig til å betale X kr, alt over er uaktuelt osv osv ...

Lenke til kommentar

Jo smart det, skal teste, men jeg har allerede fått et godt tilbud...eller hvis det er d da?

1.2 GHz Celeron CPU

20 GB Harddisk

256 MB SDRAM

SiS 630s Ultra AGP Video Controller 8Mb Tv-utSiS 630s Ultra AGP Video Controller .

14" XGA Skjerm

DVD

Floppy

PCMCIA Nettverkskort 10/100 MBit

12000,-

Hva synes dere? Dyrt? Fikk tilbud på skolen...men det var en thosiba sattelite pro c6000 til 14090,- og det var liksom et godt tilbud...den var på 1033Mhz i tilleg da så...

[ Denne Melding var redigert av: Immanuel på 2002-08-29 23:47 ]

Lenke til kommentar

avogtil finner man et par gode selgere på qxl .. fant meg en knallgod 19" skjerm for 1500,- for rundt et halvt år siden.

de fleste andre selgerne.. vel, man får seg iallefall en god latter ganske ofte. :smile:

hva det gjelder tilbudet du fikk.. hvis den andre pc'en har p3 1ghz cpu, så ville jeg heller tatt den. celeron er bare boss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...