0069 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Har de begynt å selge den i butiker nå ? Eller ikke når kommer den ut ? Hvis det er noen som har prøvd spillet og da mener jeg ikke demoen så skriv litt om det. Takk Endret 20. november 2005 av 69 Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 det skal ikke komme før 24. november i butikkhyllene i norge. så det er litt vanskelig å prate om det hvis man ikke har lastet det ned. Men grafikken er rå. ( testet demoen ) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg har det til ps2, og må si det skuffet, blir mye likt NFSU2 bare dårligere, og å kjøre fra politiet er alt for lett.... har spillt det et par timer, og fått kjøpt meg en supra i håp om at det var noe drifting med, men det har jeg IKKE sett.... grafikken er også dårlig på ps2 versjonen. Og til de som synes bilene oppførte seg litt rart, og veldig arcade på tidligere NFS... Dette er ennå værre!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå