Ulrik91 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 hei! jeg har et problem; jeg har ingenting å ønske meg til jul. er det noen som har noen forslag til tilegsutsyr eller lignene til pc? Ingen svar er for dume! mvh Ulrik Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 ingen som har noen forslag?? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 1. lite vits (og imot retningslinjene) å bumpe etter 2 timer, vent min. 24 timer før du evt. må bumpe (selv om det er frarådet) 2. litt vanskelig å si hva du "trenger" når du ikke sier hva du har fra før? tileggsutstyr? tenker du ting utenfor kabinettet da? ekstern harddisk? skikkelig speaker sett 5/7.1? Utrolig bra headsett? rått mus/tastatur pakke? (type Logitech diNovo o.l.)? Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 1. lite vits (og imot retningslinjene) å bumpe etter 2 timer, vent min. 24 timer før du evt. må bumpe (selv om det er frarådet)2. litt vanskelig å si hva du "trenger" når du ikke sier hva du har fra før? tileggsutstyr? tenker du ting utenfor kabinettet da? ekstern harddisk? skikkelig speaker sett 5/7.1? Utrolig bra headsett? rått mus/tastatur pakke? (type Logitech diNovo o.l.)? 5176281[/snapback] sorry bunpinga mi jeg har: eksternharddisk, web-cam, bra headsett, great tastatur, mic, bra høytalere og jeg jobber med å få ny mus. men det hadde vert litt fett med noen lys av noen slag innafor plexsiglasse. noen forslag? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 ønsk deg penger eller noe.. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 ønsk deg penger eller noe.. 5176336[/snapback] Ord! Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 ønsk deg penger eller noe.. 5176336[/snapback] ska ønske meg penger og. men da kommer jeg sikkert bare få masse sokker og sånn. folka familien min liker ikke å gi bort penger desverre Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 om du ønsker deg lys og masse stash kommer du bare til å synes er bortkastet penger om 3 mnd'er uansett.. Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 om du ønsker deg lys og masse stash kommer du bare til å synes er bortkastet penger om 3 mnd'er uansett.. 5180802[/snapback] penger har jeg nokk av. også har jeg ingenting å ønske meg til jul. bedre å få lys enn sokker Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Siden du liker sånn "neon-lys" (det er ikke neon lys, det er kald katode) og sånt, så kan jeg gi deg et tips: Ønsk deg et Lian Li kabinett så får du se at synet av stilrenhet og kvalitet overgår det av grønne og blå SJEMPE TØFFE LYS! Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Siden du liker sånn "neon-lys" (det er ikke neon lys, det er kald katode) og sånt, så kan jeg gi deg et tips: Ønsk deg et Lian Li kabinett så får du se at synet av stilrenhet og kvalitet overgår det av grønne og blå SJEMPE TØFFE LYS! 5181482[/snapback] det blir for kjederlig og kipt. kan du ikke bare akseptere at jeg liker lys (katode) !? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Har du et glasskabinett? http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SBLNLP1BL&mcat= Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 hehe, må nok akseptere at folk liker katoder ja:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå