steinar wall Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Dette er en post jeg tidligere plasserte i "Bærbare Datamaskiner", men jeg fikk ikke noe svar. Derfor prøver jeg her pga. at dette er svært viktig for meg. Det som skjedde var at bæreveska mi, med pc inni, datt i gulvet. Vet ikke hvor hardt den falt egentlig, men det var tydeligvis hardt nok. Det har skjedd noe med skjermen/displayet. Det vibrerer litt i bildet, og det virker som om det "ruller" i fargene. Skifter litt nyanser også kanskje. Når jeg leser tekst, ligger det skygger rundt bokstavene. Et annet symptom er at når jeg trykker på menyene i f.eks. Mozilla, Word eller startmeny, så er markøren/skyggefeltet stripete omtrent. Samme symptomer kan jeg se rundt ikonene på oppgavelinjen. Fargene har dessuten blitt litt merkelige på spesielle områder i ulike programme (WMP og Word). Det ligger skyggeområder enkelte steder. Det er vanskelig å beskrive egentlig. Dette er selvsagt svært trist og irriterende. Er det noen som har en ide om hva som har skjedd? Jeg har en Tundra 1557. Setter pris på alle kommentarer. Mvh, Steinar Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Det kan bare bli gjetting, men det er en mulighet for at det er en kontakt som er slått litt løs og gir dårlig forbindelse. Det er vel ikke så enkelt å åpne en bærbar (dvs, problemet er nok å sette den sammen igjen). Så den bør leveres inn til service. Lenke til kommentar
steinar wall Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Det kan bare bli gjetting, men det er en mulighet for at det er en kontakt som er slått litt løs og gir dårlig forbindelse. Det hadde vært en stor lettelse om det bare dreier seg om en kontakt eller kobling. Må nok sende den inn til service uansett, ja. Jeg har lurt litt på om det kan ha noe med skjermkort eller grafikkprosessor å gjøre, og om det er noe som har blitt ødelagt i den forbindelse? Takk for responsen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå