dukdis Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Jeg skal sette inn en AMD Athlon Xp 1600+, og så lurer på hva jeg skal instille på inne i bios! Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Hvis hk'et ditt støtter xp prossesorene fra amd, så trenger du vel ikke gjøre noen ting, det eneste du trenger å bekrefte hastigheten på den nye prossesoren, men det kommer opp automatisk. Sjekk hjemmesiden til din hk produsent hvis du ikke er sikker. Lenke til kommentar
dukdis Skrevet 29. august 2002 Forfatter Del Skrevet 29. august 2002 ok! for jeg har akkurat oppdatert biosen til Hk og da skulle det støtte xp!! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 DA er det bare å smelle den inn og se om det fungerer. ok, vis forsiktighet når du setter den inn da, er jo ikke akkurat solide saker du skal sette inn Lenke til kommentar
Templar Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 skal bare være plugg inn og start.. hvis ikke da er det 1,75v core, 10,5*133.. Hilsen, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå