Mixy89 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Heisann Jeg bare lurte på om noen der ute vet hvordan man kan lissom ta backup av sanger og alt i WMP. Jeg mener, sånn at jeg får med rating, playlists etc etc. Jeg brukte for en uke siden 3-4 timer på å sortere musikk, og da jeg ble tvunget til å formatere pga ett virus igår, mistet jeg jo alt... skaffet meg mye musikk igjennom en kompis nå, mangler bare å sette opp rating, playlist etc.. Noen som vet om det i det hele tatt er mulig? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Vis du har mulighet til å bytte til Itunes, så har dette programmet en innebygd funksjon til dette. Da bare høyre trykker du på den spillelisten/bibeloteket du vil og trykker på eksporter sangliste. Ved senere anleding vis eventuelt formatering eller hele bibeloteket har blitt slettet, kan du bare gå på menyen og trykke importer.. Lette etter noen til WMP, men fant ikke og tenkte og fortelle deg om Itunes sin funksjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå