fredde Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 ATI har jo sitt TRAY TOOLS hvor man manuellt kan stille viftehastigheten på skjermkortet. Finnes det noe tilsvarende for NVIDIA kort? Jeg er så lei av att vifta går på fullt når jeg bare kjørere 2D når jeg surfer osv... Jeg kjører siste drivere fra Nvidia... Håper på svar. Mvh Fredde Lenke til kommentar
Vapo Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Riva Tuner skal kunne gjøre det! Lenke til kommentar
fredde Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Har seneste utgave av Rivatuner og kan ikke finne det noe sted må jeg innrømme.... Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Er der du klokkar skjermkortet. Leitar du godt nok vil du finne det. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Hvis du har Gainward kan du laste ned EXPERTools fra hjemmesidene deres. Der kan du stille på det. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Jeg fant jeg fant :-) Takk for hjelp.. Endret 19. november 2005 av fredde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå