vincent_vega Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 Hehe... Bra motor med masse potensiale det der (Audi motoren) Men vi har tenkt og beholde den motoren som står i siden den er så strøken og går fort nok for oss... Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 hehe, fett filter herr Dahlbäck har da Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Hadde jeg hatt samme beløp som herr Dahlbäck sto med i hånden når han bestemte seg for å bygge nordens raskeste Golf så ville jeg heller investert i bilstereo til Golfen... og sannsynligvis blåst vettet av meg ved første bass-slag! Hehe... :!: Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Hehe, du kunne jo ha fått deg en Golf til, da... Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 hvorden skal du få montert 2 stk dynamoer? hvorfor ikke bare kjøpe 1 høyeffekts dynamo og spare motoren for den ekstra belastninga 5314591[/snapback] Får se hva pengene strekker til, har vurdert en større type dynamo men da må jeg ha batteri-isolator å de greiene der... Har blitt tipset av en bilstereo installatør om at to dynamoer er bedre enn en dynamo hvis man har tenkt og bruke flere bilbatterier... Dessuten har jeg opplevd å få spenningsfall i Mds golfen så motoren døde ut mens jeg kjørte, 60A Dynamoen vi har nå strekker til i massevis ellers men i kulda har den en tendens til å streike hvis vi spiller høyt. Så med to dynamoer så tenkte jeg å få en til å levere strøm til motor, lys, en 4 kanals forsterker osv. og en egen dynamo til de fire monoforsterkerne som driver subbene Er jo ingen sak å montere ekstra dynamo!? Må bare sveise til en egen brakett og kjøpe lengre viftereim... har sett oppsett med tre dynamoer i Golf 2... Lenke til kommentar
exs Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 hehe... hadde sikkert sett fett ut med 3 dynamoer da men som du sikkert vet så stjeler jo en dynamo endel effekt fra mororen og ska du ha flere så må du jo huske at du bare har 75hk og gå på Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) hehe... hadde sikkert sett fett ut med 3 dynamoer da men som du sikkert vet så stjeler jo en dynamo endel effekt fra mororen og ska du ha flere så må du jo huske at du bare har 75hk og gå på 5317724[/snapback] Ja jeg vet at det stjeler litt effekt men det får man bare leve med hvis man skal ha strøm nok til å drive et slikt anlegg... Har tenkt å kjøpe 1.8 utgaven, den har også finere interiør enn 1.6 utgaven... Endret 21. desember 2005 av vincent_vega Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Sitter her med en cd som heter: "MDS Bil-ljud" 3 dynamoer burde jeg og hatt i min bil Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) hvorden skal du få montert 2 stk dynamoer? hvorfor ikke bare kjøpe 1 høyeffekts dynamo og spare motoren for den ekstra belastninga 5314591[/snapback] Er jo ingen sak å montere ekstra dynamo!? Må bare sveise til en egen brakett og kjøpe lengre viftereim... har sett oppsett med tre dynamoer i Golf 2... 5317030[/snapback] Lurere da å ta 2 viftereimer sånn at du tar to reimhjul på veiva i stedet vil jeg tro Endret 21. desember 2005 av Pluggen Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 mye kostet bilen da du kjøpte den ? Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Lurere da å ta 2 viftereimer sånn at du tar to reimhjul på veiva i stedet vil jeg tro 5318203[/snapback] Faktisk ikke noen dum ide! Det er jo en sikrere løsning....Takk for tipset mye kostet bilen da du kjøpte den ? 5321169[/snapback] Betalte 40 lakser for den... Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Tror det er en grei løsning, skal gjøre det på min Sevfiska laks? Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2005 Tror det er en grei løsning, skal gjøre det på min 5326622[/snapback] Ønsker feedback på hvor bra det funker hvis du gjør det før meg Sevfiska laks? 5326622[/snapback] Nei jeg opererer med fluestang jeg! Hehe... :!: Jeg lyger faktisk når jeg sier 40 høvdinger, tok lån på 40K,- Nok men betalte bare 35 for bilen... de siste 5 ble brukt til 150000km service. Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Har oppdatert første siden med nye bilder og mer info om hva som har skjedd i det siste. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 så deg utfor posten tidliger idag. er du blond eller mørkhåret? bilen skriker forresten etter nye vinterfelger! Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) så deg utfor posten tidliger idag. er du blond eller mørkhåret? bilen skriker forresten etter nye vinterfelger! 5409796[/snapback] Jeg er blond, høy og bygd for fart og spenning! Hehe... :!: Sto eg på øversia eller nede på parkeringsplassen utførr banken då? Ja jeg vet, da jeg solgte Bmw'en skulle jeg ha beholdt 16" felgene jeg hadde på den, de hadde og 4x100 boltsirkel... Men nye vinterfelger må vel kjøpes inn til neste vinter! Det som er så synd er jo at vinterdekkene som står på nå er helt nye.... Ps: Hadde ikke du også et "showcase" emne om bilen din? Endret 9. januar 2006 av vincent_vega Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg er blond, høy og bygd for fart og spenning! Hehe... :!: Ja jeg vet, da jeg solgte Bmw'en skulle jeg ha beholdt 16" felgene jeg hadde på den, de hadde og 4x100 boltsirkel... Men nye vinterfelger må vel kjøpes inn til neste vinter! Det som er så synd er jo at vinterdekkene som står på nå er helt nye.... Ps: Hadde ikke du også et "showcase" emne om bilen din? 5409858[/snapback] hehe, nice. joda hadde det en plass. men skjedd lite med bilen min så den er ganske så lite oppdatert! eneste planene jeg har nå fremover er å oppgradere anlegget mitt litt moderat.. ikke noen store prosjekter. Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 hehe, nice. joda hadde det en plass. men skjedd lite med bilen min så den er ganske så lite oppdatert! eneste planene jeg har nå fremover er å oppgradere anlegget mitt litt moderat.. ikke noen store prosjekter. 5409927[/snapback] Korsn bil hva det du kjørte igjen? Va det ikje en svart Mk3 Golf? E du nåkka på stripa å kjøre, forresten så du de blåe parklysan? Hehe... Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 stemmer det. nei lite loding, mest til å fra butikken. så bare bilen bakfra så fikk ikke sett parklysa nei! Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Forresten så stoppet det en svart Mk3 golf 2 parkeringsplasser bortenfor meg, tror det var en jente som kjørte den, var det dama og bilen din? Hvis du ser på førstesiden så har jeg lagt ut bilde av parklysan! De ble råfeeet! Hehe... Det er bara at stanna up och chatta vest eg står utstilt ved shell eller no sånt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå