vincent_vega Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 den sorte golfen jeg snakka om. link. edit: må ærlig innrømme at jeg ikke er så veldig aktiv på stripa da. 5185850[/snapback] Ahaaa ja, derfor du nevnte den golfen... Syns den er veldig fin den ja! Har du det samme anlegget i den som eivind hadde? Er ikke så aktiv med vårres golf heller men titter nå innom stripa av og til og spiller litt musikk for stakkarene som må benytte fortauet.... Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 (endret) hehe grei bil....finnsnes er finnsnes :!: *host*verdensstørsteveikryss*host* 5184840[/snapback] So what? Vi finnsnesværinga e fornøyd med størrelsen på "landsbyen" vårres! Håper det ikke blir større og at Al-qaida jevne det nye Amfi senteret vårres me jorda te jul! Dessuten tipper jeg at du er ifra "nordens paris" som femidottan der kalle det! Hehe... :!: Endret 21. november 2005 av vincent_vega Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Ahaaa ja, derfor du nevnte den golfen... Syns den er veldig fin den ja! Har du det samme anlegget i den som eivind hadde? 5185971[/snapback] nettopp. nei har nok desverre et sterkt redusert anlegg iforhold til den karen. men får se om det ikke blir no bedre etterhvert som pengene triller inn. Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 (endret) nettopp. nei har nok desverre et sterkt redusert anlegg iforhold til den karen. men får se om det ikke blir no bedre etterhvert som pengene triller inn. 5186990[/snapback] Oki, men du har nå en bil ihvertfall! Mer enn jeg har... Hvis jeg ikke husker feil så var det en GTI? Er ikke de svindyre å forsikre? Endret 22. november 2005 av Opus Lenke til kommentar
Opus Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Kjøp og salg holder vi langt unna forumet. Bruk bruktmarkedet. Lenke til kommentar
Audi247 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Lexus = japse stil... samme me fargen du har valgt.. Lilla tysk bil med lexus lykter.. ufff prhhhh Endret 23. november 2005 av In5ErT Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Lexus = japse stil... samme me fargen du har valgt.. Lilla tysk bil med lexus lykter.. ufff prhhhh 5198545[/snapback] ikke no galt med japse stil da sålenge det er bra gjennomført. ikke alle biler trenger være like kjedelige selv om de er tyske. Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Lexus = japse stil... samme me fargen du har valgt.. Lilla tysk bil med lexus lykter.. ufff prhhhh 5198545[/snapback] Det er jo gjennomført custom stil! Ikke japsestil, i customstilen kan man i bunn å grunn gjøre hva man vil! tyskland bygger de volkswagen passater med matt lakk, "hi-jackers" og amerikanske lowrider felger. Det derimot er stygt!! Dessuten er jo denne bilen prisvinner på flere utstillinger så du er herved nedstemt! Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 En ting er sikkert. Den hever i alle fall standarden betraktelig mellom bensinstasjonen og rundkjøringen Ville definitivt eid en Golf, hvis jeg ikke hadde Mazdaen som jeg har Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Kjøp og salg holder vi langt unna forumet. Bruk bruktmarkedet. 5189116[/snapback] Ok, beklager glippen. Endret 25. november 2005 av vincent_vega Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Beklager, men en HELT GREI golf.. sett mange fetere Golf 2'ere, som GLATT kunne ha vunnet "People's choice" altså.. Er nok på grunn av anlegget ditt, gutten min MEN! Du mangler dorullfelger.. (breie felger som er lave i høyden.. altså 13"x10" f.eks. for og sette det på spissen ) Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) (Her har det skjedd noe feil siden samme posten kom opp 2 ganger...) Endret 4. desember 2005 av vincent_vega Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Beklager, men en HELT GREI golf.. sett mange fetere Golf 2'ere, som GLATT kunne ha vunnet "People's choice" altså.. Er nok på grunn av anlegget ditt, gutten min MEN! Du mangler dorullfelger.. (breie felger som er lave i høyden.. altså 13"x10" f.eks. for og sette det på spissen ) 5242734[/snapback] Synes faktisk ikke de "dorull" felgene du refererer til er så kule, liker 17 tommerne hu har på golfen... sjøl skal jeg kjøpe disse når jeg får min egen golf 2: Disse felgene er bare noe så sinnsykt råe! Ang. hvorfor bilen har vunnet peoples choice award vet jeg ikke, men alle som ser bilen i virkeligheten faller for den! Må være sjarmen gett!! Hehe... Endret 4. desember 2005 av vincent_vega Lenke til kommentar
exs Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 så de felgene kommer i 4x100mm også? så jo sinnsykt fete ut da Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 så de felgene kommer i 4x100mm også? så jo sinnsykt fete ut da 5253946[/snapback] Jepp, 17x7.5 4x100.0 Innpress:39... Regner med at innpresset ikke blir for mye for en golf 2? Er usikker på det akkurat der, men de har sikkert andre modeller med rett innpress uansett... Herlighetene koster 13500,- http://www.streetdesign.no/?go=produkt&n3=795 Lenke til kommentar
Opus Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 ET39-innpress går fint på golf 2. Ikke vurdert å få motor i bilen? Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 ET39-innpress går fint på golf 2. Ikke vurdert å få motor i bilen? 5258262[/snapback] Hva er MAX innpress på golf2? Bare så jeg vet det hvis noen spør... 1,6'ern er faktisk kjapp nok for både meg å fruen, vi har begge bruk for lappen i jobbsammenheng så det blir mer show enn go... Samtidig så er det jo sikkert schwein-dyrt å få forsikret en GTI eller G60 med de få bonuspoengene vi har... Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Dobbelposting igjen.... Noen som vet hvorfor dette skjer? Endret 7. desember 2005 av vincent_vega Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Forumet har problemer med en server, elns... Lenke til kommentar
Audi247 Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Om du skal ta motorbytte må du gjøre det skikkelig vist du i det heletatt skal gjøre noe... Gjør som Hans Dahlback! Hiv i en Audi 5syl 2,0L 20V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå