Gå til innhold

Hvordan spille Tiberian Sun på Windows XP?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lasta akkurat ned en kopi av C&C Tiberian Sun (Nei, ikke warez eier spillet selv, men har ødelagt ene plata :blush: ). Installasjonen går helt greit, patcher med den nyeste patchen (2.03) og hiver på en no-cd crack i samma slengen... Når jeg da skal starte spillet får jeg opp "Failed to intilize please reinstall". Har gjort dette og bare patcha det. Same shit... Har også prøvd å sette kompitablitets modus til 98/ME og til 95, ingen forandring...

Noen som har peil?

Savner det spillet så sinnsykt :love:

Zappza

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt Tiberian Sun på Windows XP før, så det skal funke.

Har du prøvd det uten å patche det?

Og om du lastet det ned, så vil vel ikke spillet ta den som orginal-platen, så mulig derfor det ikke fungerer.

Så mulig du må gjøre det BrAtTeRn sa.

Men vil anbefale å kjøpe det pånytt.. Et så gammelt spill koster vel ikke mere enn hundrelappen. ;)

Lenke til kommentar

Joa, har spillet selv, men både GDI og NOD disken min er så oppripa at jeg ikke får starta spillet :whistle: Vil jo kjøpe det, men finner ingen plasser som selger det... Joa det er no-cd crack med i downloaden men er ikke sikker på om det er i samme ver, regner med det men men...

Noen som vet om en plass jeg kan kjøpe Tiberian Sun?

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg lasta akkurat ned en kopi av C&C Tiberian Sun (Nei, ikke warez eier spillet selv, men har ødelagt ene plata :blush: ). Installasjonen går helt greit, patcher med den nyeste patchen (2.03) og hiver på en no-cd crack i samma slengen... Når jeg da skal starte spillet får jeg opp "Failed to intilize please reinstall". Har gjort dette og bare patcha det. Same shit... Har også prøvd å sette kompitablitets modus til 98/ME og til 95, ingen forandring...

Noen som har peil?

Savner det spillet så sinnsykt :love:

Zappza

5175397[/snapback]

hva med v2.15 Patch??

Her er link: http://www.gamespot.com/pc/strategy/comman.../downloads.html

Lenke til kommentar

Tiberian Sun var tingen. Spilte det altfor mye på wwo høsten 1999 sammen med en kamerat i guild. Vi toppet world ladder for klan i november hvis jeg ikke husker helt feil.

To triks vi fant på (og som senere ble brukt av utallige):

1: Bygg emp-gun og la den lade opp

2: Bygg mcv, mammoth mk2 samt to carryalls.

3: Bygg emp-gun, men plasser ikke.

4: Send mcv med carryall litt utenfor motstanders base.

5: deployer mcv, bygg emp og skyt på motstanders base.

6: Fly inn mk2 midt i basen (luftforsvar, og tanks er frosset)

7: Ta ut bygninger med kirurgisk presesjon

8: Fly eventuelt ut igjen mk2 (for å redde den)

9: Fly eventuelt ut igjen mcv (dersom redeploy er på)

10: Selg emp :cool:

1: Samle opp tiberium i en eller flere harvester(e) (helst blå siden det fungerer best)

2: Kjør harvester inn i motstanders base og plasser ved siden av bygningen du vil bli kvitt

3: Dersom motstanderen skyter den i fillet vil han få seg en eksplosiv overraskelse...

I et 2v2 spill ble jeg nesten tatt ut, det samme ble en av motstanderne. Jeg fylte imidlertid 3 harvestere med nesten bare blå tib, kjørte inn i basen til motstanderen med stor base igjen og plasserte dem strategisk. Kort tid etter hadde jeg nesten bare disse tre harvesterne igjen. Så, når min makker var klar med 12+ orca bombers "gav jeg opp", noe som detonerte de tre harvesterne samtidig. Flere bygninger ble totalt ødelagt og mange havnet på <50%. 1 bomberrun senere og basen var desimert.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...