Zappza Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Hei! Jeg lasta akkurat ned en kopi av C&C Tiberian Sun (Nei, ikke warez eier spillet selv, men har ødelagt ene plata ). Installasjonen går helt greit, patcher med den nyeste patchen (2.03) og hiver på en no-cd crack i samma slengen... Når jeg da skal starte spillet får jeg opp "Failed to intilize please reinstall". Har gjort dette og bare patcha det. Same shit... Har også prøvd å sette kompitablitets modus til 98/ME og til 95, ingen forandring... Noen som har peil? Savner det spillet så sinnsykt Zappza Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Er no-cd crack'en i samme version? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Jeg har spilt Tiberian Sun på Windows XP før, så det skal funke. Har du prøvd det uten å patche det? Og om du lastet det ned, så vil vel ikke spillet ta den som orginal-platen, så mulig derfor det ikke fungerer. Så mulig du må gjøre det BrAtTeRn sa. Men vil anbefale å kjøpe det pånytt.. Et så gammelt spill koster vel ikke mere enn hundrelappen. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Og dessuten er det det spillet i serien som har best "storyline" Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Joa, har spillet selv, men både GDI og NOD disken min er så oppripa at jeg ikke får starta spillet Vil jo kjøpe det, men finner ingen plasser som selger det... Joa det er no-cd crack med i downloaden men er ikke sikker på om det er i samme ver, regner med det men men... Noen som vet om en plass jeg kan kjøpe Tiberian Sun? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 http://play.com/play247.asp?pa=search&sear...h&Go.x=0&Go.y=0 4.99£ Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Takker (doh, fjortentegn) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 fikk nesten litt lyst til å spille det igjen jeg og... det er jo dritfett da... men fikk det ikke til å virke i xp jeg heller. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Prøvde akkurat og installere på nytt, uten crack/patch... Funka ikke... Samme feilen hmm... Skal prøve og reinstallere uten patch/crack og sette kompitablets?modus til Win95 Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Skal prøve en kopi selv i dag... Stay tuned Eri ikke av typen som gir seg pga at XP krøller det til akkurat Endret 21. november 2005 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Tiberian Sun/Firestorm fungerer helt utmerket her... Snodig problem dere har.. Upatchet, ucracket... Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Patcher funker ikke med crack, Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Du skjønner hva jeg mener... Clean install... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Har ikke Firestorm er nok det som fucker... Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Mener bastant at jeg spilte uten Firestorm for noen år tilbake... Men du sier i første post at du har cracka det, hva om di ikke gjør det? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Har som skrevet over prøvd dette: - Med crack og patch - Med kun patch - Helt fresh Lenke til kommentar
WinFS Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hei! Jeg lasta akkurat ned en kopi av C&C Tiberian Sun (Nei, ikke warez eier spillet selv, men har ødelagt ene plata ). Installasjonen går helt greit, patcher med den nyeste patchen (2.03) og hiver på en no-cd crack i samma slengen... Når jeg da skal starte spillet får jeg opp "Failed to intilize please reinstall". Har gjort dette og bare patcha det. Same shit... Har også prøvd å sette kompitablitets modus til 98/ME og til 95, ingen forandring... Noen som har peil? Savner det spillet så sinnsykt Zappza 5175397[/snapback] hva med v2.15 Patch?? Her er link: http://www.gamespot.com/pc/strategy/comman.../downloads.html Lenke til kommentar
tormagt Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Tiberian Sun var tingen. Spilte det altfor mye på wwo høsten 1999 sammen med en kamerat i guild. Vi toppet world ladder for klan i november hvis jeg ikke husker helt feil. To triks vi fant på (og som senere ble brukt av utallige): 1: Bygg emp-gun og la den lade opp 2: Bygg mcv, mammoth mk2 samt to carryalls. 3: Bygg emp-gun, men plasser ikke. 4: Send mcv med carryall litt utenfor motstanders base. 5: deployer mcv, bygg emp og skyt på motstanders base. 6: Fly inn mk2 midt i basen (luftforsvar, og tanks er frosset) 7: Ta ut bygninger med kirurgisk presesjon 8: Fly eventuelt ut igjen mk2 (for å redde den) 9: Fly eventuelt ut igjen mcv (dersom redeploy er på) 10: Selg emp 1: Samle opp tiberium i en eller flere harvester(e) (helst blå siden det fungerer best) 2: Kjør harvester inn i motstanders base og plasser ved siden av bygningen du vil bli kvitt 3: Dersom motstanderen skyter den i fillet vil han få seg en eksplosiv overraskelse... I et 2v2 spill ble jeg nesten tatt ut, det samme ble en av motstanderne. Jeg fylte imidlertid 3 harvestere med nesten bare blå tib, kjørte inn i basen til motstanderen med stor base igjen og plasserte dem strategisk. Kort tid etter hadde jeg nesten bare disse tre harvesterne igjen. Så, når min makker var klar med 12+ orca bombers "gav jeg opp", noe som detonerte de tre harvesterne samtidig. Flere bygninger ble totalt ødelagt og mange havnet på <50%. 1 bomberrun senere og basen var desimert.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hva med å prøve å sette spillet i kompatibilitetsmodus for win98 eller 2000? Kansje det funker? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Har prøvd med kompmodus for alle windowser... Skal prøve den patchen Spion linka til nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå