Mr.M Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Det jeg er ute etter er en som pløyer gjennom en hel webside (forfølger linkene der) og som kan laste ned (bl.a.) zip-filer. Har nettopp sittet å prøvd "Internet Download Manager" med der må jeg sitte å paste inn hver for***a url. Og på ei side med f.eks. 500 zip-filer er ikke det særlig morsomt.. Har et annet downloadprogram liggende (Web Image Grabber) som laster ned hver link på en side, men som navnet tilsier så funker det bare på .jpg, .gif, og andre bilde-filer. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Netants.... http://www.netants.com Lenke til kommentar
fondus Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 GetRight http://www.getright.com GO!Zilla (finner den på downloads.com) Lenke til kommentar
hahomdal Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Var jeg deg, ville jeg holdt meg unna gozilla - såvidt jeg vet, har den en uvane for å installere spyware på maskinen.(skyt meg hvis jeg husker feil :wink: ) Mvh Hans Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Jeg bruker Getright og er kjempefornøyd Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 kanskje du skulle ha en litt mere "spørrende" tone i topic'en og ikke bare kreve! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Tror heller han vil ha et program som kan laste ned alt evt. det han vil fra ei webside. Som f.eks. hvis det ligger 400 zip-filer på ei webside. Og man ikke gidder å trykke Save as på hver eneste en. Da bruker man Teleport Pro :smile: Du paster inn URL, velger hvor mange linker innover i sida du vil laste ned, og får tilgang til alle filer som finnes (inkl. html, bakgrunnsbilder, zipfiler, mpeg, jpg etc). Kan velge bort hva man ikke vil ha. Digre zipfiler/mpegs ser du bare navnet på (0 size) og kan dobbeltklikke for å starte nedlasting. Veldig praktisk måte å tømme ei side for bilder f.eks. Evt andre ting. Trenger du hjelp til å bruke det kan jeg det godt, send privatmld isåfall. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 29. august 2002 Forfatter Del Skrevet 29. august 2002 Quote: Den 2002-08-29 17:49, Bitex skrev:Tror heller han vil ha et program som kan laste ned alt evt. det han vil fra ei webside. Som f.eks. hvis det ligger 400 zip-filer på ei webside. Og man ikke gidder å trykke Save as på hver eneste en. Da bruker man Teleport Pro Takk, skal skjekke den. Høres lovende ut. Alle de andre prog. som er nevnt har vel begrensninger(?) Mener jeg har vært borte i noen av de. Arrester meg hvis jeg tar feil.. . Lenke til kommentar
smetho Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Hva med GENIALE Opera? Innebygget downloadmanager :smile: Lenke til kommentar
XaTrIx Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 FlashGet fra amazesoft er rått. Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 for massenedlastning: WebZip Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 30. august 2002 Forfatter Del Skrevet 30. august 2002 Til Bitex, skjekk melding. Lenke til kommentar
danandre Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Bruk FlashGet eller DAP ( Download Accelerator Plus ) Begge 2 er ganske bra. Ikke noe fancy shit, men bare bra ass :smile: ANBEFALER BEGGE STERKT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå