athlon 3000+ Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Hei. Jeg lurer på hvor kraftig strøm forsyning (minimum) jeg trenger for og drive dette systemet? MSI KT880Delta Socket A Ati Radeon 9800SE flashet til 9800Pro Amd Athlon xp 3000+ Maxtor 40Gb Wester Digital 160Gb En cd brenner 1GB Geil 3200 Dual Channel.. Den dag i dag så har jeg ikke hatt penger så jeg har egentlig kjørt systemet på en 250W Strømforsyning . Hører av og til merklige lyder fra strøm forsyningen , og for eksempel når jeg sitter og spiller så forsvinner lyden, eller at det kommer "Knitring" i lyden!! Og hvis jeg stikk i Bios Og kjører minne på 400MHz så henger pc'en seg, kan ikke klokke pc'en med 40 MHz.. Har penger og tenkte på og kjøpe en Thermaltake Silent Purepower W0063 - strømforsyning - 460 watt! Men kan de problemene jeg har skyldes for liten strøm forsyning? Takker på forhånd!! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Ikke utenkelig det nei! Du vil utvilsomt få en mer stabil og medgjørlig maskin hvis du oppgraderer til TTSP for å ikke snakke om oppgraderingsmuligheter! Lenke til kommentar
athlon 3000+ Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Hei, Men er den strømforsyningen som jeg fant frem noe "bra" eller er det noe som er bedre, Ville dere på forumet valgt noen andre strømforsyninger i sammme pris klasse?? Edit: HAr ikke litt peiling på Strømforsyninger!! Endret 19. november 2005 av athlon 3000+ Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 ThermalTake lager helt kurrante strømforsyninger så en behøver ikke å bekymre seg for å kjøpe PSU fra de! Selv ville jeg nok valgt en strømforsyning (og det har jeg forsåvidt gjort) fra Tagan! Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 En ok 250w strømforsyning burde holde.. du kan sjekke det selv, kjør et eller annet spill i vindu og bruke f.eks motherboard monitor til å lese av 12v, 5v 3,3v etc og se om verdiene der holder seg innenfor 5%... Hvis de ikke gjør det så er det sannsynlig at du har problemer med strømforsyningen. Lenke til kommentar
athlon 3000+ Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Hei! Jeg takker for svar. Og det blir vell invistering i strømforsyning da! Hilsen René Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Vil anbefale Tagan. Kjøper du en 530/580W nå så har du psu en god stund framover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå