Spetsnaz Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Lastet nettopp ned et program som gir deg tilgang til informasjon om temperatur på hk. I tillegg til dette kan man logge ting for å teste ut flere forskjellige konfigurasjoner for å finne ut hva som fungerer best, over tid osv. Det virket som om det støttet de fleste hk. circa 1600 kort totalt http://www.majorgeeks.com/download.php?det=311 Jeg har ikke kommet igang med programmet enda, men hvis noen har noen meninger om det, eller andre program som klarer jobben bedre, så er det bare å poste Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Jeg bruker det ene og alene fordi det gir meg temperaturene på CPU og HK i tray (røde og svarte tall med streker over over og under) Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Har en venn som har sett etter et slik program. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Slettet. 14 Tegn regelen Endret 25. november 2005 av 2 Fast 4 Biltema Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå