The Stig Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Heisann! I går, helt uten varsel eller noen ting sluttet plutselig windows media player å fungere. Har absolutt ingen anelse på hva det kan være, ei hva som skaper problemet. Har prøvd å reinnstallert uten suksess, sjukt plagsomt siden jeg verken får sett film eller hørt på musikk - da wmp er den eneste spilleren kompatibel med fjernkontrollen min. Alt som skjer om jeg starter programmet enten via ikonet, eller en video/musikk fil skjer dette: Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Prøvd å re-installere WMP? Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Eller bare slett alt helt, og last ned et nytt musikk program? (Realplayer, Winamp, Osv,Osv) Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Har du prøvd å avinstallere det, så kjøre et program for å rydde opp i registeret, for så å installere det igjen? Lignende ting har skjedd med meg med andre programmer, og da har dette hjulpet. Er noen ganger ting som blir liggende i registeret selv om man avinstallerer. Og når man installerer programmet igjen så har du samme problem. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Eller bare slett alt helt, og last ned et nytt musikk program? (Realplayer, Winamp, Osv,Osv) 5175480[/snapback] Vel som jeg sa er wmp det eneste som funker med fjernkontrollen min, ergo det eneste jeg kan bruke. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Har du noen forslag til program som kan gjøre dette? Er litt forsiktig med slike program, da de ofte gjør med skade en godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå