Mulch Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Jeg lurer på hvor lett det er å bryte seg inn på ett nettverk som bruker WLAN. Hvor bra er krypteringen etc. etc. Hva er anbefalt kryptering (64/128/256)? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 har lest at det ikke er noe å skryte av. At uvedkommede kan få tilgang ved å "modde" pringelsbokser... :smile: Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 tja, det mange glemmer ialf. er å slå på en sånn sikkerhets funksjon som følger med. Dvs at det bare er å "gå rett inn" EDIT: Så hvis du ikke gjør noe selv er det fritt frem for alle.. :smile: _________________ Feel the power [ Denne Melding var redigert av: aNti hero på 2002-08-29 17:49 ] Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 visst du tar på kryptering tror jeg ikke sikkerthet blir noe stort problem Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 På mitt acesspunkt er det mac filter, dvs at kun de kortene som jeg legger inn i filteret får tilgang til mitt nettverk. Har et SMC accesspunkt, som jeg førovrig er kjempefornøyd med (rekker 300 meter ved fri sikt(går igjennom 2 vinduer)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå