ophylicious Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Heisann. Jeg skal ordne slik at vi får trådløst internett her i huset. Jeg har en "Surecom 54Mbps WLAN DSL Router" og jeg har problemer med å "installere" den. TP-kabel fra modem til router, tp fra router til stasjonær pc. Den stasjonære skal konifugere instillingene på routeren. 1. Velge linjetype, greit nok ADSL. 2. Type oppkobling, i følge Telenor, så har jeg PPPoE, som da også er mest vanlig. 3. Brukernavn og passord, det er også ordnet. Etter at jeg har gjort dette i en såkalt "Setup Wizard" skal internett tilkoblingen testes. Når testen er ferdig, får den ikke kontakt med internett. Det viser seg at jeg ikke har PPPoE (noe som jeg har) og får derfor ikke kontakt med internett. I tilfellet dere lurer, så har jeg lest bruksannvisning Jeg har også prøvd å velge andre type oppkoblinger, men ingenting funker. Jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre. Kanskje dere kan hjelpe meg? Setter pris på alle svar Endret 19. november 2005 av ProxymuZ Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Har du husket å legge til @online.no etter brukernavnet? Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Har du husket å legge til @online.no etter brukernavnet? 5175211[/snapback] Ehm, nai. Kanskje det kan være en fordel *Teste* Hokay, det vet vi det til neste gang. @online.no er viktig å ha med :/ Tusen takk for hjelpen. It is actually working :O Endret 19. november 2005 av ProxymuZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå