El Matador Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Heisann! Jeg vet ikke når problemet oppstod, men i alle fall hakker filmene mine noe sykt når de spilles av. Spesielt i VLC, litt mindre i WMP. Dette gjelder bare filmer, ingenting annet. Har innstalert drivere og slikt på ny, mend et hjalp ingenting. Noen som vet noe? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Sjekk task manager når du speler av film. Kanskje noe som bruker unaturlig mykje ressurser, eller cpu-load går som ein jojo. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Sjekk task manager når du speler av film. Kanskje noe som bruker unaturlig mykje ressurser, eller cpu-load går som ein jojo. 5175124[/snapback] Ingenting. Men jeg kan opplyse om at det ikke hakker når jeg spiller av filmer som er komprimerte med programvaren til MP3 -spilleren min, alt annet, men ikke de. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Jeg har funnet ut enda mer. Dette gjelder mesteparten av filmene hakker men enkelte gjør det ikke. Slik som denne under, Der er det et merke oppe i høyre hjørne, Filmene som har dette merket hakker ikke. Filmer som ikke har, hakker. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Hm rart. Fann link som omhandler det "merket" du nevnte, kanskje du finner noko der? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Hm rart. Fann link som omhandler det "merket" du nevnte, kanskje du finner noko der? 5178261[/snapback] Fant ikke ut noe særlig. Men jeg kan konstantere at filmene kun hakker i VLC, Noe som jeg bør få til å fungere siden jeg bruker av og til tekst på filmer Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Dette er en lovelig bump..... Endret 26. november 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå