jajaja Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Har en Compaq EVO N610c Den kom opprinnelig med XP proff, men jeg bytta til XP home. Jeg har Media Player 10 og klarer ikke spille dvder!! Har nå brukt nok timer på å prøve å få dette til. Er det noen som har noen tips? Får følgende melding: Kan ikke spille av DVD-video. Åpne Skjerm i Kontrollpanel og reduser innstillingene for skjermoppløsning og fargekvalitet. Du kan vise DVD-feilsøkingen ved å klikke Mer informasjon. Har prøvd det som står der, men det hjelper ikke. Anyone? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Når du byttet til XP home, la du da inn alle drivere på nytt? Hvilket program bruker du til DVD avspilling? Lenke til kommentar
jajaja Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Når du byttet til XP home, la du da inn alle drivere på nytt? Hvilket program bruker du til DVD avspilling? 5175081[/snapback] Jeg la ikke inn noen drivere på nytt. jeg bruker media player 10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå