chase Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 hei tittelen sier det meste; kan noen forklare hva metallsparkel er? Petter Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 metallsparkel er to-komponent epoxybasert sparkel. du får kjøpt det på biltema, clasohlson eller andre steder som selger bilrekvesita. Du blander sammen sparkel og herder og påfører det på området du skal bygge opp og lar det herde og pussser ned. på samme måte sm du gjør med en hvilken som helst annen sparkel Det finnes også en annen type som blir metall og den må bearbeides med redskap men den koster litt mye. Vet ikke om du fikk svar på det du lurte på Hva har du tenkt og bruke det til? Lenke til kommentar
chase Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 metallsparkel er to-komponent epoxybasert sparkel.du får kjøpt det på biltema, clasohlson eller andre steder som selger bilrekvesita. Du blander sammen sparkel og herder og påfører det på området du skal bygge opp og lar det herde og pussser ned. på samme måte sm du gjør med en hvilken som helst annen sparkel Det finnes også en annen type som blir metall og den må bearbeides med redskap men den koster litt mye. Vet ikke om du fikk svar på det du lurte på Hva har du tenkt og bruke det til? 5175752[/snapback] hei ja fikk svar på litt av det jeg tenkte på. du skjønner det jeg har tenkt å bruke det til er å skjære vekk luftehull bak på kabinettet (du vet de som alltid er der) og putte en metallplate der det var, og bruke noe som kunne "erstatte" metall eller som holdt like sterkt som det og som jeg kunne jobbe med slik at jeg kunne få det fint. Petter Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Da kan du feks. lime en plate på insiden av av hullet og sparkle og pusse til du får det plant med utsiden, men det er ikke metallfarve på sparkelen da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå