Gå til innhold

Skjerm problemer, hjelp..

hasuwest

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har hatt min LG 915FT+ en stund nå og jeg har et par problemer med den som alltid har vært, forhåpentlig vis får jeg byttet den. Den er kjøpt igjennom jobben til far.

Hver gang jeg har hatt skjermen av ca. 30++ min og skrur den på igjen flytter skjermbildet seg litt innenfor skjermbildet, men den retter seg opp av seg selv innen ca. 10 min.

Et annet problem er geometrien øverstpå skjermen, men den tror jeg ikke det går ann å gjøre noe med.. (liten feil).

Og dette begynner å bli ganske så plagsomt.

På forhånd Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flaks for deg at jeg akkurat har kjøpt denne skjermen! :grin:

Fikk den i går faktisk!

Utrolig bra skjerm, MEN den har de problemene du beskriver. Dette visste jeg om før jeg kjøpte den, for jeg hadde lest et par tester, og de hadde samme problem. Men jeg fant ut at det ikke ville bli noe stort problem. Skjermen har såpass mange andre gode kvaliteter sammenlignet med pris at det er verdt det, IMO.

Så dette er noe du ikke får gjort noe med, da skjermen bare er sånn. Min også.

Jeg får også en liten 'nedover buling' midt på skjermen øverst, som ikke lar seg rette ut. Det vil si; midt på skjermen øverst dypper den ca. én millimeter ned i forhold til høyden på høyre og venstre hjørner.

Ellers har jeg klart å få bildet til å bli nærmest perfekt langs de andre kantene.

Geometrien retter seg jo ut cirka fem - ti minutter etter kaldstart, så det ser jeg ikke på som et stort problem(ennå...).

[ Denne Melding var redigert av: John P. på 2002-08-29 17:32 ]

Lenke til kommentar

Hei!

Det var da greit å høre at ikke bare jeg har de problemene! :smile:. Vi har akuratt samme problemene med skjermen, men min buer nedover ca 2-3mm nedover øverst fra midten til venstre. Det er ikke noe problem, men om du ikke vet om den skal være slik eller ikke er det noe du bekymrer deg om :smile:! Men som du sier, det tar skjermen tilbake med alle de god hetene den har :smile:! PS, den er tung å dra med seg på LAN :wink:. Hehe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...