skeletor_ Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) For å ha nevnt det så jeg ISDN. Etter at jeg formaterte maskinen min for ca en måned siden så har jeg ikke fått til å koble til server(ene) på fildelingsprogrammet jeg bruker. (Bearshare). På Bearshare får jeg ingen spesiell feilmelding om hvorfor jeg ikke får connecta, men jeg innstallerte deretter WinMX som også er et fildelingsprogram. Der satte jeg connection type'n min til unknown for at programmet skulle finne ut selv hvilken connection jeg hadde. Da får jeg opp en meldingsboks hvor det står at den ikke kunne lage en outgoing TCP connection fordi maskinen ikke er direkte koblet opp mot internett og at jeg derimot befinner meg på et LAN og må bruke en SOCKS proxy server for å lage outgoing TCP connections, eller det kan være et imidlertid nettverksproblem. Alt annet som heter nettverk her fungerer ihvertfall helt fint. Hvordan kan jeg få fikset TCP outgoing? Noen spesielle innstillinger jeg må fikse på? Før jeg formaterte så valgte jeg kun download-mappe og connection type på Bearshare under innstallen før jeg tok det i bruk. Endret 19. november 2005 av skeletor_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå