Tatti Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Jeg har et Canon EOS 500N som er lite brukt som jeg vurderer å selge. Det medfølger en Canon zoom linse EF 28-80mm 1:3.5-5,6, en Cosina macro linse 70-210mm 1:4,5-5,6, og en Canon skinn veske. (Norsk bruksanvisning). Det er desverre to riper oppå kameraet. Det jeg lurer på er hva jeg eventuelt kan få solgt dette for? Hvis det er noen som kjøper slike kameraer i disse "digitale tidene". :-) Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Det er vel en gammel og utgått billigmodell, så jeg vil tro det er lite du kan få for det. Spesielt siden det ikke er mange lappene du må gi for brukte toppmodeller... Sjekk bruktmarkedet på f.eks. foto.no for å se hva prisene ligger på.. Lenke til kommentar
Tatti Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Jeg mistenkte det, ja... Jeg fikk kameraet i gave, og har ikke brukt det noe særlig. Det har bare blitt liggende i skapet, så da tenkte jeg at det kunne være like greit å selge det... Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Jeg ville sagt noen få hundringser. Godt under 500,- Hadde det vært en klassiker så er det en ting, men du skal lete veldig lenge for å finne noen som er interessert i low-end filmkamera nå. Mitt tips er å beholde i tilfelle du en vakker dag skulle få lyst å ta noen ruller. Objektivene kan du jo bruke på dSLR selv om de er av absolutt simpleste sort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå