SCV Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hei, lurer på hva som er et bra programm til og redigere film med? noe som kan vere enkelt og få tak i og som ikke er sann super vansklig og lære. Og btw, kan jeg brenne vanlige cd`er med DVD brenner`n min? gidde ikke sjekke om jeg har satt i vanlige brenneren min takk for svar Lenke til kommentar
gorber Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) du er vel kanskje litt feilpostet. Men hvis du stikker på Elkjøp så har de endel produkter fra Pinnacle for eksempel. Edit: Ja du kan brenne vanlige cd'er med dvd-brenneren. Endret 19. november 2005 av gorber Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Har endret emnefeltet til noe mer beskrivende, og flytter tråden til riktig kategori. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Les her. Adobe Premiere Elements vil truleg ikkje vere eit dårleg val. Eller du kan prøve eit av gratisprogramma du finn i den tråden eg linka til. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 takk for svar har teste pinnacle litt, og det funka, men er som sagt ganske newb. så hva er best og enklest av pinnacle eller adobe? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Har ikkje prøvd nokon av dei, so eg veit ikkje mykje om dei. Studio-serien til Pinnacle har fått ein del klager på ustabilitet, men om det gjeld for v.10, som er ute no, veit eg ikkje. Har ikkje høyrd noko so langt... Adobe Premiere Elements får ein del skryt, men kva som er enklast av dei, eller har flest mogelegheiter veit eg då ikkje. Kva som er "best", er ofte ei subjektiv vurdering. Endret 20. november 2005 av incanus Lenke til kommentar
gorber Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Vet ikke om jeg tar feil, men jeg tror at Pinnacle er noe enklere i bruk mens Adobe har en ganske høy lærekurve. Pinnacle er vel greit å begynne med, både med tanke på kompetansenivå og pris. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Vet ikke om jeg tar feil, men jeg tror at Pinnacle er noe enklere i bruk mens Adobe har en ganske høy lærekurve. Pinnacle er vel greit å begynne med, både med tanke på kompetansenivå og pris.5186862[/snapback] Elements er jo tilrettelagt for nybyrjarar, men det kan vere læringskurva er brattare der likevel (eg veit ikkje). Når det gjeld prisen, er det ikkje stor forskjell. På Komplett koster Studio 10 595kr, medan Studio 10 Plus koster 795kr. Premiere Elements 2.0 koster 887,50kr på Adobe Store. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 I stand corrected! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå