invalid_user Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Vil ikke si at PCen ikke fungerer, men jeg er litt nervøs når den skjermen kommer. Det er altså en blåskjerm som kommer omtrent hver gang jeg skrur av dataen enten det er Shut Down eller Restart). Der står det noe om at jeg enten mangler et eller annet HW/software/driver, eller at en ny driver/HW/software klikka, så jeg måtte fjerne det. Tror det var noe sånt Det går egentlig greit, men jeg er litt bekymret. Er tross alt en ganske ny pc. Det begynte faktisk første gangen etter jeg installerte Most Wanted. Kan det ha noe med det å gjøre? Burde kanskje ha prøvd før jeg begynte å mase på dere, men jeg vil bare sjekke om noen hadde klare svar, før jeg gjorde noe så drastisk som re-install. Ikke overklokka. Tempen er som regel rundt 40C, pleier alltid å sjekke før jeg skrur av. Håper virkelig dere kan hjelpe meg! :-) Btw. kjører WinXP. Endret 18. november 2005 av Xs2n0n Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 skriv ned meldingen å søk litt på google etter folk som har samme problemet. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Det står hvertfall: A problem has been detected and Windows has been shut down to prevent damageto your computer. PFN_LIST_CORRUPT If this is the first time you've seen this error screen, restart your computer. If this screen appears again, follow these steps: Check to make sure any new hardware or software is properly installed. If this is a new installation, ask your hardware or software manufacturer for any Windows updates you might need. If problems continue, disable or remove any newly installed hardware or software. Disable BIOS memory options such as caching or shadowing. If you need to use Safe Mode to remove or disable components, restart your computer, press F8 to select Advanced Startup Options, and then select Safe Mode. Technical information: *** STOP: 0x0000004e (0x00000099, 0x00000000, 0x00000000, 0x00000000) Beginning dump of physical memory Physical memory dump complete. Contact your system administrator or technical support group for further assistance Fant det her Anyone? Endret 19. november 2005 av Xs2n0n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå