iStephano Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Jegt lurte på, dere som har hatt en chitech kabinett å så har godt over til enermaxen silent. Kun silent modellen. Hører dere stor forskjell på disse 2?? Komplett bruker så lang ttil på å få inn enermax silent plus så jeg greier nesten ikke å vente mer... hadde vært fint om dere hadde delt noen erfaringer om dette. MVH BanAnus Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 29. august 2002 Forfatter Del Skrevet 29. august 2002 ingen som vil hjelpe meg ut her? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 29. august 2002 Forfatter Del Skrevet 29. august 2002 noen som kunne hjelpe meg med dette spørsmålet? Bråker Chietech strømforsyning 360w mer eller mindre enn Enermax Silent fan 350w.......???? Lenke til kommentar
balrog Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Heisann! Jeg kan da fortelle at jeg gikk fra noen skikkelig råttne Papst 8412NGL vifter, og over til de justerbare Enermax-viftene (som jeg forøvrig kjøpte på Microplex.no) merket jeg ikke bare at det gikk mye mer stille, men også var mer effektive. Kjøp viftene på Microplex, der sender de pakka på dagen, hvis de har varen inne. P.S: Enermax viftene er ikke akkurat "Silent" når du vrir dem opp på full guffe :wink: Lenke til kommentar
letmein Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Default propellen som er i ei Chieftec 360W PSU blir levert med ei slapp vite, vet ikke hvor fort, men mi lager ikke no serlig lyd fra seg... Lenke til kommentar
balrog Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Sorry mac, leste visst ikke posten din godt nok. Men hvis det hjelper, ville jeg gått for Enermax psu'en... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 29. august 2002 Forfatter Del Skrevet 29. august 2002 ok, takk for svar, men dere, jeg trenger en Enemax psu strakks men på komplett over alt er den jo utsolgt men ikke Enermax silent fan Wisper. Så sprøsmålet er, er det stor forskjell på lyden fra Chitech psu til Enermax silent fan wisper??? Og er wisper en bråkete vifte?? Vær så snill jeg trenger svar. [ Denne Melding var redigert av: BanAnus på 2002-08-30 20:41 ] Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. august 2002 Forfatter Del Skrevet 30. august 2002 noen som vil hjelpe meg litt her, jeg veit at dette spørsmålet er stillt 350 ganger fra før av men jeg fant ikke noe på forum søket. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Gå for Enermax sin ... http://www.microplex.no har vel fortsatt dem inne ... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. august 2002 Forfatter Del Skrevet 30. august 2002 nei det var ikke noe her, men noen som kan svare meg på spørsmplet mitt?? Lenke til kommentar
airguard Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Hei! jeg har en whisper og kan ikke høre den :smile: jeg er veldig godt fornøyd med denne og jeg har også et chieftec kabinett. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. august 2002 Forfatter Del Skrevet 30. august 2002 okay, det var godt å høre. Vurdere å kjøpe denne, nå greier jeg snart ikke å holde meg. Sitter forøverig np på en råtten compaq pc. :wink: Synd wisper er så dyr bare............ Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Kanskje en grunn til at Whisper serien til Enermax koster litt Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. august 2002 Forfatter Del Skrevet 30. august 2002 ja kansje, men mange sier at den bråker litt mer enn enermax silent plus fan.... Så jeg veit ikke helt. Nå veit jeg jo ikke åssen "bråkete" maskiner dem har så, men hvis alt bråker å dem kjøper en wisper å den bråker ikke men resten gjør da skjønner jeg. Men så er det noen da som har lyd stille pc da som har wisper å hører den overdøver litt.... da klager dem. så jeg veit ikke helt hva jeg skal gjøre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå