th_88 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hei Ville bar komme med et tips til alle som enten har en bærbar pc med et ATI mobility radeon kort eller et vanlig ATI radeon skjermkort. På min litt eldre bærbare pc med et ATI Mobility Radeon 9000 64 mb, var det som natt og dag etter at jeg la inn nye skjermdrivere. Det var en helt annen pc etter denne installasjonen. På alle spill kunne man gå opp minst 2 hakk på oppløsningen, mens man samtidig stillte opp detaljene på grafikken. f.eks. BF 1942 FØR: 1024x768 Graphics detail = high Etter: 1450x1050 Graphics detail = High Valgte å gå ned et hakk på grafikken etterpå men det fungerte tilsynelatende bra på 1450x1050. Disse driverne vil trolig få best utslag på litt eldre kort som f.eks. mitt kort. Grunnen til dette er fordi på nyere kort er det ikke de helt store endringene denne driveren gjør. Du finner driverene på: http://www.omegadrivers.net/ Er ikke helt sikker på dette men tror ikke driveren er kompatibel med kort eldre enn 9000 serien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 installerte det nå nettopp på min mobility radeon 9700, og jeg merker stor forskjell før jeg installerte så ville skjermkortet ikke takle nfsu2 på høyeste i alt, ville ikke klare AA (skjermen ble svart, så bare lysene på bilene osv.) etter installasjon så takler kortet nfsu 2 på alt i høyeste, vel det lagger endel, men er i det minste spillbart Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Jøsses, hva for noen drivere kjørte dere før? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 jeg kjørte noen orginale ati drivere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå