AssKicR Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Gjett om jeg ble glad idag. Jeg ser helt plutselig at en moderator følte for å slette hele signaturen min og erstatte den med en følgende text *Ingen avatar på 19KB nei* Så er spørsmålet. Tar dere moderatorer og gjør dette på måfå? Min avtar er ikke i nærheten av 19 kb Måtte bare få dette ut av systemet Hilsen en litt frustrert bruker Edit: Litt mer forståelig emnetittel Endret 20. november 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Helt enig, synes det er tåpelig at moderatorene føler behovet for å slette hele signaturen, samt fortelle alle og enhver om den lille feilen du hadde gjort. Og hvis du ikke hadde gjort noe "galt", er det i hvert fall tåpelig. Send heller en PM, eller gi en advarsel. Det krever i tillegg mye mindre anstrengelse for moddene selv. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Kan ikke skjønne hva signatur har med avatar å gjøre. Greit de endrer den hvis signaturen er for lang, men å fjerne signatur når det er avatar som overgår retningslinjene er jo det bare tull. Endret 18. november 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Sletta han seriøst bare signaturen din? Jeg håper du har sendt PM til han..? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Helt enig, synes det er tåpelig at moderatorene føler behovet for å slette hele signaturen, samt fortelle alle og enhver om den lille feilen du hadde gjort. Og hvis du ikke hadde gjort noe "galt", er det i hvert fall tåpelig. Send heller en PM, eller gi en advarsel. Det krever i tillegg mye mindre anstrengelse for moddene selv. 5174620[/snapback] Vel, gjennomsnittsalderen er ikke veldig høy blant moderatorene på forumet antar jeg. Hardware har rykte på seg for å ha fjortismoderatorer, noe denne oppførselen ikke akkurat avkrefter. Moderatorene her har et ekstremt markeringsbehov, det merker jeg i forhold til når jeg er i mer "voksne" forum. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Det er 18-årsgrense for å være moderator... Lenke til kommentar
nree Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Det er 18-årsgrense for å være moderator... 5174701[/snapback] Mangen moderatorer som er under 18 år. Er moderatorer under 18 år synst jeg det er helt greit, så lenge di ikke oppfører seg som drittunger! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Blir oppgitt av sånt eg...ein PM til vedkommande der moderatoren påpeiker at signaturen er for lang eller avataren for stor er vel ikkje fo rmykje å forlange? Men når avataren er lovleg, og moderatoren sletter signaturen? Beats me Endret 19. november 2005 av zeph Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 jeg fikk slettet avataren min jeg også. visste ikke at den var for stor. Heldigvis tok moderatoren og sendte meg en pm og slettet avataren. Men dessverre ga han seg ikke der. Fikk en 10% advarsel i samme slengen- moro. Men kan forstå dere. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Så...Hvorfor har de ikke satt en grense på opplasting av avatar? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 jeg fikk slettet avataren min jeg også. visste ikke at den var for stor. Heldigvis tok moderatoren og sendte meg en pm og slettet avataren.Men dessverre ga han seg ikke der. Fikk en 10% advarsel i samme slengen- moro. Men kan forstå dere. 5175816[/snapback] Tingen er at modratoren ikke rørte avataren engang :/ Bare signaturen. Dette sier jo heller ikke hvilken mod som har gjort det så jeg kunne ikke sende en PM heller :/ og BattleRattle det er en opplastningsgrense på 6kb. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Det er 18-årsgrense for å være moderator... 5174701[/snapback] Mangen moderatorer som er under 18 år. Er moderatorer under 18 år synst jeg det er helt greit, så lenge di ikke oppfører seg som drittunger! 5175796[/snapback] Nei, det er bare én moderator som er under 18 år. Dette er Kenneth Dammyr, og han blir 18 om én måned. Dette med for store avatarer ligger i en slags gråsone. Det er ikke ille nok for å kunne gi advarsel, men det må fortsatt slås ned på. Min mening som bruker av forumet er at moderatorene ikke burde endre signaturen, men gi muntlig advarsel på PM. Viser brukeren enda en gang at han/hun ikke bryr seg om regelene til avatarer, så kan advarselsøkning gis. Klager på moderators avgjørelser skal tas opp med den aktuelle moderatoren, eventuelt per mail med forumstyret. Forøvrig sier emnetittelen din ingenting om inneholdet i tråden, du kan med fordel endre den til noe mer beskrivende. Endret 19. november 2005 av @kd Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Han skrev jo at han ikke viste hvem moderatoren er da... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Bare for å utføre en liten rettelse @kd. Brukeren Orresnei som er brukermoderator i Spilldelen av forumet er også under 18. Han er 17 og fyller 18 om 9-10 måneder. Er helt enig i @kd på resten av hans punkter. TSP Endret 19. november 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Opus Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Gjett om jeg ble glad idag. Jeg ser helt plutselig at en moderator følte for å slette hele signaturen min og erstatte den med en følgende text *Ingen avatar på 19KB nei* Så er spørsmålet. Tar dere moderatorer og gjør dette på måfå? Min avtar er ikke i nærheten av 19 kb Måtte bare få dette ut av systemet Hilsen en litt frustrert bruker 5174282[/snapback] Moderatorene og administratorene skal normalt gi beskjed når dem endrer på en brukers profil.At det ikke har skjedd i dette tilfellet er beklagelig. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Det er 18-årsgrense for å være moderator... 5174701[/snapback] Pøh! Har da vært en 15-åringer som mod. her så. Kort stund riktig nok. Endret 20. november 2005 av Ernie Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 No er det ikkje så lenge sidan 18-årsgrensa blei innført, eg lurer fraktisk på om den kom inn samtidig med at den moderatorutlysninga gjekk ut. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 hmm avatar på 19kb?? hvordan i allverden klarte du det? jeg prøvde og laste opp en på 6,23 KB og ble nektet Sweet™ Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Det går ihvertfall om en laster fra en annen URL, om jeg husker rett. Og om en signatur blir slettet eller ei, hvor farlig er det? Om det er veldig farlig er det jo bare å lagre det man har i signaturen et annet sted også. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Det går ihvertfall om en laster fra en annen URL, om jeg husker rett. Og om en signatur blir slettet eller ei, hvor farlig er det? Om det er veldig farlig er det jo bare å lagre det man har i signaturen et annet sted også. 5181720[/snapback] Hørt om prinsipper? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg