larseer83 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hei. Brente en mappe med bilder på en cd plate for å tømme minnekortet på digitalkameraet. Brukte NERO Burning Rom for og huket av for tillat at flere filer kan legges til på platen. Så etter en tid ble minnekoret på digitalkameraet fullt og jeg laget en ny mappe og brente den på samme platen. Da forsvant den første mappen jeg la til på platen. Hva gjør jeg? Har over middels peil på data men finner ikke den første mappa jeg brente på plata, den er søkk vekk. Den er der i antall brukte mb på selve plata men kommer ikke frem. Så spørsmålet er som følger: Finnes det noe programvare som kan hjelpe meg med å få frem bildene? Dette er veldig viktig for meg siden minnekortet ble tømt og nye bilder har blitt lagt inn på det Håper på positive svar. Mvh AudiPowha Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Dette prog tipper jeg vil redde deg hvis bildene er på plata. Har et veldig utvalg av filtyper den leser. Den kan redde bilder fra minnekort, cd plater, harddisker osv. Kun noen få trykk. Redder også minnekort så lenge det ikke er tatt nye bilder over de "slettede", derfor bør du også se om du kan hente noen ut fra det. KLIKK HER! Får du det til hadde det vært moro om du skrev det etterpå. Lykke til! Endret 19. november 2005 av paalwa Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Jepp, skal få mutter'n til å sende meg den plata med bildene på glemte den selvsagt når jeg var hjemme sist Satser på at det funker da takk for link til programmet Sier ifra hvis det funker!! (og hvis det ikke gjør det) Mvh AudiPowha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå