GrandMa Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Jeg har akkurat formatert dataen min. Når jeg skulle installere Call Of Duty 1 etter formateringen fant jeg ut at Cd2 er full av riper og funker ikke som den skal slik at spillet mangler 7 lyder ved oppstart av spillet. Så jeg tenkte jeg skulle laste ned no images av cd2 og kjøre det i deamon tools. Så da gjør jeg det. Starter installasjonen og lar cd1 gjøre det den skal. Så mounter jeg image på cd2, åpner og lukker cd-rommen og trykker fortsett. Boksen går vekk i ca 4 sek før den kommer tilbake og sier at jeg skal sette i cd2. Noen som vet hva jeg har gjort galt her? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Jeg tror ikke vi har lov til å diskutere hva du skal gjøre med nedlastede filer her, så jeg vil anbefale deg å prøve å få erstattet den skadede CD'en der du kjøpte spillet. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Er det ikke lov? jeg har jo kjøpt spillet. Jeg trenger bare en av cdene fordi det er riper i den. Å få den erstattet er håpløst. Kjøpte dette spillet for mange år siden Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Den vil ha CD2 i samme stasjon som CD1 var i. Lag et image av CD1. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Den vil ha CD2 i samme stasjon som CD1 var i. Lag et image av CD1. 5174231[/snapback] Skal teste det Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Jeg skjønner problemet, og det finner sikkert løsninger på nettet, men dette er kanskje ikke det rette forumet.... Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Jeg skjønner problemet, og det finner sikkert løsninger på nettet, men dette er kanskje ikke det rette forumet.... 5174239[/snapback] Kan godt være det men jeg synes det passa fint her jeg Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 han kan jo laste ned spillet så lenge han eier originalen og har gyldig cd-key. det er jo de samme som windows går cd'en i stykker så kan du laste en piratkopi så lenge det er samme versjon og han bruker sin egen key. det er lisensen man betaler for, ikke cd'n Lenke til kommentar
roac Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 han kan jo laste ned spillet så lenge han eier originalen og har gyldig cd-key. det er jo de samme som windows går cd'en i stykker så kan du laste en piratkopi så lenge det er samme versjon og han bruker sin egen key. det er lisensen man betaler for, ikke cd'n 5174271[/snapback] Alternativt kan man ta kontakt med Microsoft for å få tilsendt nytt medie, det skal ikke koste så veldig mye. Men når det er sagt, man har seg selv å takke når man tydeligvis ikke tar bedre vare på mediene sine. Personlig foretrekker jeg å lagre originaler et trygt sted, og kun bruke kopier. Dersom CDen eller DVDen da skulle bli ødelagt er det bare å lage en ny. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 han kan jo laste ned spillet så lenge han eier originalen og har gyldig cd-key. det er jo de samme som windows går cd'en i stykker så kan du laste en piratkopi så lenge det er samme versjon og han bruker sin egen key. det er lisensen man betaler for, ikke cd'n 5174271[/snapback] Personlig foretrekker jeg å lagre originaler et trygt sted, og kun bruke kopier. Dersom CDen eller DVDen da skulle bli ødelagt er det bare å lage en ny. 5174372[/snapback] = Mye stress Det funker nå. Takk allesammen Lenke til kommentar
roac Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Personlig foretrekker jeg å lagre originaler et trygt sted, og kun bruke kopier. Dersom CDen eller DVDen da skulle bli ødelagt er det bare å lage en ny. 5174372[/snapback] = Mye stress Det funker nå. Takk allesammen 5174735[/snapback] Jepp, det er noe ekstra arbeid forbundet med sikkerhetskopiering/backup. Men så blir det også mindre stress når noe går galt Edit: Kluss med sitering. Endret 19. november 2005 av roac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå