Gå til innhold

Greier ikke installere spill med Deamon Tools

GrandMa

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat formatert dataen min. Når jeg skulle installere Call Of Duty 1 etter formateringen fant jeg ut at Cd2 er full av riper og funker ikke som den skal slik at spillet mangler 7 lyder ved oppstart av spillet. Så jeg tenkte jeg skulle laste ned no images av cd2 og kjøre det i deamon tools. Så da gjør jeg det. Starter installasjonen og lar cd1 gjøre det den skal. Så mounter jeg image på cd2, åpner og lukker cd-rommen og trykker fortsett. Boksen går vekk i ca 4 sek før den kommer tilbake og sier at jeg skal sette i cd2.

Noen som vet hva jeg har gjort galt her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
han kan jo laste ned spillet så lenge han eier originalen og har gyldig cd-key.

det er jo de samme som windows går cd'en i stykker så kan du laste en piratkopi så lenge det er samme versjon og han bruker sin egen key.

det er lisensen man betaler for, ikke cd'n

5174271[/snapback]

Alternativt kan man ta kontakt med Microsoft for å få tilsendt nytt medie, det skal ikke koste så veldig mye. Men når det er sagt, man har seg selv å takke når man tydeligvis ikke tar bedre vare på mediene sine.

Personlig foretrekker jeg å lagre originaler et trygt sted, og kun bruke kopier. Dersom CDen eller DVDen da skulle bli ødelagt er det bare å lage en ny.

Lenke til kommentar
han kan jo laste ned spillet så lenge han eier originalen og har gyldig cd-key.

det er jo de samme som windows går cd'en i stykker så kan du laste en piratkopi så lenge det er samme versjon og han bruker sin egen key.

det er lisensen man betaler for, ikke cd'n

5174271[/snapback]

Personlig foretrekker jeg å lagre originaler et trygt sted, og kun bruke kopier. Dersom CDen eller DVDen da skulle bli ødelagt er det bare å lage en ny.

5174372[/snapback]

= Mye stress

Det funker nå. Takk allesammen

Lenke til kommentar

5174372[/snapback]

= Mye stress

Det funker nå. Takk allesammen

5174735[/snapback]

Jepp, det er noe ekstra arbeid forbundet med sikkerhetskopiering/backup. Men så blir det også mindre stress når noe går galt :)

Edit: Kluss med sitering.

Endret av roac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...