Gå til innhold

kjøp av mus og musematte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
K... Men ikke gå for Razer. ALLE jeg kjenner som har de musene har/hadde (hadde siden den nå er pælma) problem med de. Vanligvis så skrudde bare musa seg av osv. Vet ikke om den nye musa er noe bedre.

5175069[/snapback]

men de nye razer musene slår seg ikke av!

Lenke til kommentar

razer eXactmat, er musmatta som Razer har laga

Exactmat

Ser også at razer har laga fleire musematter nå, som eg synest ser veldig gode og pene ut. Dei er også veldig store, som er fint om ein brukar low-sens.

Mantis speed

Mantis control

Du har jo prøvd både mx500 og razer, så om du liker forma på loghitech best, kjøper du logitech, og liker du best forma på razer, kjøper du Razer. Innholdet i razer DB=mx518, og copperhead=g5.

Eg brukar sjølv Razer DB og Fatal1ty pad, og er meget godt fornøgd med dei. I dag hadde eg nok kjøpt meg copperhead og razer mantis speed

Endret av Zimmen
Lenke til kommentar
razer eXactmat, er musmatta som Razer har laga

Exactmat

Ser også at razer har laga fleire musematter nå, som eg synest ser veldig gode og pene ut. Dei er også veldig store, som er fint om ein brukar low-sens.

Mantis speed

Mantis control

Du har jo prøvd både mx500 og razer, så om du liker forma på loghitech best, kjøper du logitech, og liker du best forma på razer, kjøper du Razer. Innholdet i razer DB=mx518, og copperhead=g5.

Eg brukar sjølv Razer DB og Fatal1ty pad, og er meget godt fornøgd med dei. I dag hadde eg nok kjøpt meg copperhead og razer mantis speed

5180734[/snapback]

tusen takk for alle tipsa! jeg synes alle de musemattene var kule. tor jeg går for en av razerne og en av de mattene du viste meg. takker så mye!

Lenke til kommentar
Angående kjøp av mus, så anbefaler jeg på det sterkeste Logitech MX 1000!

Den koster rundt 100 kr., men er vel verdt pengene...

Her er en link med bilder og info om musa: http://www.logitech.com/index.cfm/products...,CONTENTID=9043

Løp og kjøp!

5217362[/snapback]

Nå er vel strengt tatt ikke mx1000 mye til gamingmus... Alt for tung pga. batterier, pluss at det ikke hjelper å guffe opp usbfrekvensen med denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...