Gå til innhold

kjøp av mus og musematte


Anbefalte innlegg

er litt i tvil jeg nå! hvem av disse 4 musene burde jeg velge i forhold til: pris, utseende, kvalitet og fungsjon:razer chopperhead , razer , logitech g5 og ligitech g7

 

blir/er glad for alle svar og forslag

 

Ulrik

5174160[/snapback]

 

For det først heter det "hvilken", en mus er ikke en person... For det andre er dette feilpostet, og for det trredje - gå for MX500 til 200kr hos shg.no.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

or det første så er MX500 den jeg har.

for det andre: jeg er ny på HW så jeg aner ikke åssen jeg poster til vilken person jeg bare trykker på addreply. (kan noen fortelle meg ossen jeg poster til den personen jeg vill?)

for det tredje har litt dysleksi så sorry skrive leifa mine

for det fjere det er ikke noe tredje :D

Lenke til kommentar
for det fjere det er ikke noe tredje :D

5174740[/snapback]

Huh?`

Øhh? Er du ikke fornøyd med MX500? Den beste musen noensinne laget? Musen som overgår alle andre? MX500? Med mindre du har det, kjøp deg noen skatez du og en fUnc sUrface 1030 (musematte), så skal du nok se hva MX500 er god for!

Endret av Big SturL
Lenke til kommentar

Jeg har Razer DiamondBack og Corepad Magna musematte. Glassmusematte og lasermus en en fin kombo. Hadde jeg skulle kjøpt mus i dag hadde jeg kjøpt Razer Copperhead. Noen sier Logitech er best på ergonomi, men det går mye på smak og behag (og vaner). Jeg liker Razer bedre. De ser iallefall mye bedre ut enn Logitechene, lysende mus er tøft. For de av oss som bryr seg om slikt da.

Lenke til kommentar
Jeg har Razer DiamondBack og Corepad Magna musematte. Glassmusematte og lasermus en en fin kombo. Hadde jeg skulle kjøpt mus i dag hadde jeg kjøpt Razer Copperhead. Noen sier Logitech er best på ergonomi, men det går mye på smak og behag (og vaner). Jeg liker Razer bedre. De ser iallefall mye bedre ut enn Logitechene, lysende mus er tøft. For de av oss som bryr seg om slikt da.

5174952[/snapback]

Jeg er helt enig med deg; lys på musa er syk kult! det er derfor jeg vurdere å kjøpe den "gamle" razer musa istefor den nye men den nye er vist så sykt mye bedre.

musematta var sykt rå foresten! :D

Lenke til kommentar
Lys faktisk, lys... Hva skal en mus primært brukes til :hmm:

5174994[/snapback]

uten lys hadde vi ikke hatt lasermus...lys ser sykt kult ut, og for mange er utsende på utstyre nesten like viktig som ossen det virker. (ps: jeg er en va dem)

5175015[/snapback]

 

Jojo, men jeg vedder på at dere referer til det blå lyset som kommer ut av toppen... Ikke laseren i bunnen (om det er lasermus) eller den røde dioden (om det er optisk).

Lenke til kommentar
Lys faktisk, lys... Hva skal en mus primært brukes til :hmm:

5174994[/snapback]

uten lys hadde vi ikke hatt lasermus...lys ser sykt kult ut, og for mange er utsende på utstyre nesten like viktig som ossen det virker. (ps: jeg er en va dem)

5175015[/snapback]

 

Jojo, men jeg vedder på at dere referer til det blå lyset som kommer ut av toppen... Ikke laseren i bunnen (om det er lasermus) eller den røde dioden (om det er optisk).

5175054[/snapback]

jo a seff. men jeg forklarte hvorfor det er bra med lys oppå musa og

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...