Big SturL Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 er litt i tvil jeg nå! hvem av disse 4 musene burde jeg velge i forhold til: pris, utseende, kvalitet og fungsjon:razer chopperhead , razer , logitech g5 og ligitech g7 blir/er glad for alle svar og forslag Ulrik 5174160[/snapback] For det først heter det "hvilken", en mus er ikke en person... For det andre er dette feilpostet, og for det trredje - gå for MX500 til 200kr hos shg.no. Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 or det første så er MX500 den jeg har. for det andre: jeg er ny på HW så jeg aner ikke åssen jeg poster til vilken person jeg bare trykker på addreply. (kan noen fortelle meg ossen jeg poster til den personen jeg vill?) for det tredje har litt dysleksi så sorry skrive leifa mine for det fjere det er ikke noe tredje Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) for det fjere det er ikke noe tredje 5174740[/snapback] Huh?` Øhh? Er du ikke fornøyd med MX500? Den beste musen noensinne laget? Musen som overgår alle andre? MX500? Med mindre du har det, kjøp deg noen skatez du og en fUnc sUrface 1030 (musematte), så skal du nok se hva MX500 er god for! Endret 18. november 2005 av Big SturL Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 det var lissom morsomt...men glem det. gidder du å lære meg å poste riktig? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hihi, lære deg? Joa... Slike tråder skal helst postes i underkategorien "Annet om hardware". Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 ikke egentlig...vi snakka først om mus ogsån. så spora vi av...men du har sikert rett...ska spørre der jeg....(ps:posta jeg riktig?) Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Ikke snakk nedlatende til meg værsåsnill Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 tror nok du misforsto...bare sjekkk jeg stilte det spørsmålet på mer om HW. viss du synes jeg virka nedlatene så beklager jeg veldig mye Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 foresten...har glides på mx500 Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 foresten...har glides på mx500 5174923[/snapback] Åja... Har du en skikkelig musematte da? Hvis du har det kan jeg ikke skjønne hvorfor du er missfornøyd. Kan si deg at det ikke finnes noe bedre mus på markedet. Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 rått a...trykk på en av de tre linkene på toppen av tråden Lenke til kommentar
knaill Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Jeg har Razer DiamondBack og Corepad Magna musematte. Glassmusematte og lasermus en en fin kombo. Hadde jeg skulle kjøpt mus i dag hadde jeg kjøpt Razer Copperhead. Noen sier Logitech er best på ergonomi, men det går mye på smak og behag (og vaner). Jeg liker Razer bedre. De ser iallefall mye bedre ut enn Logitechene, lysende mus er tøft. For de av oss som bryr seg om slikt da. Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Jeg har Razer DiamondBack og Corepad Magna musematte. Glassmusematte og lasermus en en fin kombo. Hadde jeg skulle kjøpt mus i dag hadde jeg kjøpt Razer Copperhead. Noen sier Logitech er best på ergonomi, men det går mye på smak og behag (og vaner). Jeg liker Razer bedre. De ser iallefall mye bedre ut enn Logitechene, lysende mus er tøft. For de av oss som bryr seg om slikt da. 5174952[/snapback] Jeg er helt enig med deg; lys på musa er syk kult! det er derfor jeg vurdere å kjøpe den "gamle" razer musa istefor den nye men den nye er vist så sykt mye bedre. musematta var sykt rå foresten! Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Lys faktisk, lys... Hva skal en mus primært brukes til Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Lys faktisk, lys... Hva skal en mus primært brukes til 5174994[/snapback] uten lys hadde vi ikke hatt lasermus...lys ser sykt kult ut, og for mange er utsende på utstyre nesten like viktig som ossen det virker. (ps: jeg er en va dem) Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 foresten, er det noen som vet noe om når det kommer en ny razer mus?? (viss det kommer en ny razer mus Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Lys faktisk, lys... Hva skal en mus primært brukes til 5174994[/snapback] uten lys hadde vi ikke hatt lasermus...lys ser sykt kult ut, og for mange er utsende på utstyre nesten like viktig som ossen det virker. (ps: jeg er en va dem) 5175015[/snapback] Jojo, men jeg vedder på at dere referer til det blå lyset som kommer ut av toppen... Ikke laseren i bunnen (om det er lasermus) eller den røde dioden (om det er optisk). Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Lys faktisk, lys... Hva skal en mus primært brukes til 5174994[/snapback] uten lys hadde vi ikke hatt lasermus...lys ser sykt kult ut, og for mange er utsende på utstyre nesten like viktig som ossen det virker. (ps: jeg er en va dem) 5175015[/snapback] Jojo, men jeg vedder på at dere referer til det blå lyset som kommer ut av toppen... Ikke laseren i bunnen (om det er lasermus) eller den røde dioden (om det er optisk). 5175054[/snapback] jo a seff. men jeg forklarte hvorfor det er bra med lys oppå musa og Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 men jeg legger meg jeg folkens. så ikke forvent noe savar i natt. natt! Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 K... Men ikke gå for Razer. ALLE jeg kjenner som har de musene har/hadde (hadde siden den nå er pælma) problem med de. Vanligvis så skrudde bare musa seg av osv. Vet ikke om den nye musa er noe bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå