Gå til innhold

kjøp av mus og musematte


Anbefalte innlegg

K... Men ikke gå for Razer. ALLE jeg kjenner som har de musene har/hadde (hadde siden den nå er pælma) problem med de. Vanligvis så skrudde bare musa seg av osv. Vet ikke om den nye musa er noe bedre.

5175069[/snapback]

ok...jeg har en kompis som har razer...han er drit fornøyd med den. men pga det du fortalte meg om mx500 så vurderer jeg å vente med å kjøpe mus til det kommer noe nytt no... takk for alle tips og råd du og alle andre har gitt meg i dag!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
K... Men ikke gå for Razer. ALLE jeg kjenner som har de musene har/hadde (hadde siden den nå er pælma) problem med de. Vanligvis så skrudde bare musa seg av osv. Vet ikke om den nye musa er noe bedre.

5175069[/snapback]

 

 

syntes jeg hørte at Razer var så digg å game med jeg?? eller er G7 bedre.. :hmm:

5175082[/snapback]

jeg har ikke prød g7 men jeg har prøvd razer og den funker kjempe bra +et tøft design.

Lenke til kommentar
K... Men ikke gå for Razer. ALLE jeg kjenner som har de musene har/hadde (hadde siden den nå er pælma) problem med de. Vanligvis så skrudde bare musa seg av osv. Vet ikke om den nye musa er noe bedre.

5175069[/snapback]

 

 

syntes jeg hørte at Razer var så digg å game med jeg?? eller er G7 bedre.. :hmm:

5175082[/snapback]

jeg har ikke prød g7 men jeg har prøvd razer og den funker kjempe bra +et tøft design.

5175088[/snapback]

 

ok! tror jeg skal ha meg enten en razer eller en g7 :w00t:

Lenke til kommentar
K... Men ikke gå for Razer. ALLE jeg kjenner som har de musene har/hadde (hadde siden den nå er pælma) problem med de. Vanligvis så skrudde bare musa seg av osv. Vet ikke om den nye musa er noe bedre.

5175069[/snapback]

 

 

syntes jeg hørte at Razer var så digg å game med jeg?? eller er G7 bedre.. :hmm:

5175082[/snapback]

jeg har ikke prød g7 men jeg har prøvd razer og den funker kjempe bra +et tøft design.

5175088[/snapback]

 

ok! tror jeg skal ha meg enten en razer eller en g7 :w00t:

5175189[/snapback]

bra valg!

Lenke til kommentar
Jeg har G5, og hadde Razer før, kan si at G5 er den beste musa jeg har hatt...

 

Får med alle bevegelsene, og jeg kan løfte den opp fra musematta uten at det tar et halvt sek før den begynner å reagere igjen...

 

Gå for G5  :thumbup:

5176870[/snapback]

takk for tipse! nå er jeg sykt usiker ass! utgangsponkte mitt var egentlig hvem av razerne jeg skulle kjøpe, men nå vurder jeg å kjøpe g5.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...